Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorDalinkevičė, Laura
dc.contributor.authorKorsakienė, Renata
dc.date.accessioned2025-01-10T11:34:04Z
dc.date.available2025-01-10T11:34:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156285
dc.description.abstractSocialiai atsakingo verslo iniciatyvų dažniau imasi didelės įmonės nei mažos ir vidutinės. Įmonių socialinės atsakomybės progresas Lietuvoje vyksta lėtai, ypač mažų ir vidutinių įmonių lygmeniu. Mokslinėje literatūroje nėra pakankamai nagrinėjamos socialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinio dydžio įmonėse, todėl straipsnyje siekta plačiau išanalizuoti vyraujančias praktikas, kokie kriterijai lemia sėkmingas ar nepasisekusias įmonių socialinės atsakomybės veiklas, kokie motyvai skatina, kokios galimos priežastys, stabdančios spartesnį ĮSA progresą. Tyrimo tikslas – išanalizavus įmonių socialinės atsakomybės teorinius aspektus ir praktikas, empiriškai ištirti socialiai atsakingo verslo praktikas Lietuvos mažose ir vidutinėse įmonėse. Straipsnio tyrimas atliktas remiantis mokslinės literatūros sistemine ir logine analize, empirinių tyrimų analize, pusiau standartizuoto interviu metodu ir turinio (content) analize. Tyrimo metu ištirtos socialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėse, nustatyti ĮSA aspektai, vyraujantys mažose ir vidutinėse įmonėse. Atsižvelgiant į atlikto tyrimo rezultatus, MVĮ vykdo socialiai atsakingas veiklas nesiekdamos tiesioginės naudos (pelno, reklamos, įvaizdžio gerinimo). Ateityje tyrimas gali būti tęsiamas ištiriant, ar socialiai atsakingo verslo praktikos MVĮ daro įtaką verslo rezultatams, formuojant socialiai atsakingo verslo praktikų plėtros sprendimus MVĮ.en_US
dc.description.abstractSocially responsible business initiatives are more often taken by large companies than small and medium-sized ones. Progress on corporate social responsibility in Lithuania is slow, especially at the level of small and medium-sized enterprises. The scientific literature does not sufficiently analyze socially responsible business practices in small and medium-sized enterprises, therefore the article seeks to analyze the prevailing practices, what criteria determine successful or unsuccessful corporate social responsibility activities, what motivates and possible reasons hindering faster CSR progress. The aim of the research is to empirically investigate the practices of socially responsible business in Lithuanian small and medium – sized enterprises after analyzing the theoretical aspects and practices of corporate social responsibility. The research of the article is based on the systematic and logical analysis of scientific literature, analysis of empirical research, semi-structured interview method and content analysis. The study examines socially responsible business practices in small and medium-sized enterprises, identifies the aspects of CSR prevailing in small and medium-sized enterprises. Based on the results of the research – SMEs carry out socially responsible activities without direct benefits (profit, advertising, image improvement) – in the future the research can be continued to investigate whether socially responsible business practices affect business results in shaping socially responsible business practices.en_US
dc.format.extent15 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/913en_US
dc.subjectsocialiai atsakingas verslasen_US
dc.subjectįmonių socialinė atsakomybėen_US
dc.subjectmažos ir vidutinės įmonėsen_US
dc.subjectsocialiai atsakingo verslo praktikosen_US
dc.subjectsocially responsible businessen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectsmall and medium-sized enterprisesen_US
dc.subjectsocially responsible business practicesen_US
dc.titleSocialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėseen_US
dc.title.alternativeSocially responsible business practices in small and medium sized firmsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references44en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence