Rinkodaros efektyvinimo plėtra remiantis investicijomis pasaulinėje rinkoje
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2022Autorius
Auškalnis, Nojus
Davidavičienė, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Šiame straipsnyje nagrinėjamos rinkodaros efektyvinimo investicijos, kokios vyrauja tendencijos tarp šalių, kokia jų tikėtina grąža ir ką reikėtų keisti norint gauti didesnę naudą. Pasirinktas nagrinėti skaitmeninės rinkodaros aspektas, kuriam priklauso rinkodaros žvalgyba, socialinės medijos bei paieškos sistemos. Surenkant skirtingų šalių duomenis galima analizuoti ne tik skirtumus tarp pačių šalių, bet ir bendrus rezultatus tarp tirtų kriterijų, kas šiame tyrime parodys įvairių rinkodaros kampanijų naudą. Tyrime buvo atrinktos aštuonios šalys, keturios kurių pagrindinė kalba yra anglų ir keturios kuriose anglų tėra antroji arba trečioji kalba. Idėja tokia, jog šalyse kuriose kalbama angliškai, kuri populiariausia antroji kalba pasaulyje, bus didesnės investicijos, nes taip rinkodara yra lengviau pritaikoma kitose šalyse, kas stipriai kelia investicijų grąžą. Šalys lyginamos pasitelkiant duomenų rangavimą naudojant kompleksinio proporcingumo vertinimo metodą (COPRAS). Susisteminus, normalizavus ir surangavus duomenis, galima nustatyti kuri šalis kaip pasirodė bendrame kontekste. Vertinant kriterijus, naudojamas investicijų grąžos modelis (ROI), kuris leidžia nustatyti kaip efektyviai buvo atlikta rinkodaros žvalgyba, kokia tikėtina grąža buvo gauta ir kaip buvo galima efektyviau paskirstyti biudžetą, jog būtų išgaunama didesnė nauda. Atliekant tyrimą, nustatyta, jog angliškai kalbančiose šalyse, kuriose nors ir gyvena ženkliai mažiau žmonių, įmonės investuoja daugiau į rinkodarą dėl lengvesnio lokalizavimo užsienyje ir didesnės investicijų grąžos, efektyvumo. This article examines marketing efficiency investments, trends across countries, their expected returns, and what needs
to be changed to reap greater benefits. The aspect of digital marketing, which includes marketing intelligence, social media and
search engines, has been chosen to be examined. Four monolingual countries were selected in which main language is English and
four other languages speaking countries. The idea is that there will be more investment in English-speaking countries, which is the
most popular second language in the world, as this makes marketing easier to apply in other countries, which greatly raises the
return on investment. Countries are compared using COPRAS ranking method. By systematizing, normalizing, and organizing
the data, it is possible to determine which country has emerged in the overall context. The investment criteria use a return on
investment (ROI) model to determine how well the marketing intelligence has been conducted, what the expected return has been,
and how efficiently the budget has been allocated to reap greater benefits. The study found that in English-speaking countries with
significantly fewer people, companies invest more in marketing due to easier localization abroad and higher return on investment.
Paskelbimo data (metai)
2022Autorius
Auškalnis, NojusSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: