Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorAuškalnis, Nojus
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2025-01-14T12:32:49Z
dc.date.available2025-01-14T12:32:49Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-24
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156291
dc.description.abstractŠiame straipsnyje nagrinėjamos rinkodaros efektyvinimo investicijos, kokios vyrauja tendencijos tarp šalių, kokia jų tikėtina grąža ir ką reikėtų keisti norint gauti didesnę naudą. Pasirinktas nagrinėti skaitmeninės rinkodaros aspektas, kuriam priklauso rinkodaros žvalgyba, socialinės medijos bei paieškos sistemos. Surenkant skirtingų šalių duomenis galima analizuoti ne tik skirtumus tarp pačių šalių, bet ir bendrus rezultatus tarp tirtų kriterijų, kas šiame tyrime parodys įvairių rinkodaros kampanijų naudą. Tyrime buvo atrinktos aštuonios šalys, keturios kurių pagrindinė kalba yra anglų ir keturios kuriose anglų tėra antroji arba trečioji kalba. Idėja tokia, jog šalyse kuriose kalbama angliškai, kuri populiariausia antroji kalba pasaulyje, bus didesnės investicijos, nes taip rinkodara yra lengviau pritaikoma kitose šalyse, kas stipriai kelia investicijų grąžą. Šalys lyginamos pasitelkiant duomenų rangavimą naudojant kompleksinio proporcingumo vertinimo metodą (COPRAS). Susisteminus, normalizavus ir surangavus duomenis, galima nustatyti kuri šalis kaip pasirodė bendrame kontekste. Vertinant kriterijus, naudojamas investicijų grąžos modelis (ROI), kuris leidžia nustatyti kaip efektyviai buvo atlikta rinkodaros žvalgyba, kokia tikėtina grąža buvo gauta ir kaip buvo galima efektyviau paskirstyti biudžetą, jog būtų išgaunama didesnė nauda. Atliekant tyrimą, nustatyta, jog angliškai kalbančiose šalyse, kuriose nors ir gyvena ženkliai mažiau žmonių, įmonės investuoja daugiau į rinkodarą dėl lengvesnio lokalizavimo užsienyje ir didesnės investicijų grąžos, efektyvumo.en_US
dc.description.abstractThis article examines marketing efficiency investments, trends across countries, their expected returns, and what needs to be changed to reap greater benefits. The aspect of digital marketing, which includes marketing intelligence, social media and search engines, has been chosen to be examined. Four monolingual countries were selected in which main language is English and four other languages speaking countries. The idea is that there will be more investment in English-speaking countries, which is the most popular second language in the world, as this makes marketing easier to apply in other countries, which greatly raises the return on investment. Countries are compared using COPRAS ranking method. By systematizing, normalizing, and organizing the data, it is possible to determine which country has emerged in the overall context. The investment criteria use a return on investment (ROI) model to determine how well the marketing intelligence has been conducted, what the expected return has been, and how efficiently the budget has been allocated to reap greater benefits. The study found that in English-speaking countries with significantly fewer people, companies invest more in marketing due to easier localization abroad and higher return on investment.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1143en_US
dc.subjectrinkodaraen_US
dc.subjectinvesticijų grąžaen_US
dc.subjectrinkodaros žvalgybaen_US
dc.subjectskaitmeninė rinkodaraen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectreturn on investmenten_US
dc.subjectmarketing intelligenceen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.titleRinkodaros efektyvinimo plėtra remiantis investicijomis pasaulinėje rinkojeen_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing efficiency based on investment in the global marketen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references25en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence