Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorTamulytė, Marija
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2025-01-14T13:01:23Z
dc.date.available2025-01-14T13:01:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156293
dc.description.abstractSparčiu žingsniu žengiančios pirmyn technologijos lėmė ir visuomenės socialinius pokyčius. Žmonių tarpusavio bendravimas vis labiau persikelia į socialinius tinklus. Socialiniai tinklai leido vartotojams jungtis į įvairias bendruomenes, dalintis informacija ar net paversti socialines medijas pragyvenimo šaltiniu. Ypatingai COVID-19 pandemijos metu verslams priverstinai persikėlus į elektroninę erdvę tapo sunku išsiskirti elektroninių parduotuvių gausoje, todėl dauguma verslo organizacijų atsisako brangių internetinių svetainių kūrimo ir plėtoja verslą įvairiuose socialiniuose platformose naudojant suteiktus įrankius. Tačiau pasigendama mokslinių tyrimų kurie tyrinėja, kaip socialiniai tinklai pakeičia internetinių svetainių naudojimą ir kaip socialinių medijų naudojimas paveikia dideles elektroninės komercijos organizacijas, kuriose jau yra išvystyti įvairūs procesai. Straipsnio tikslas – išanalizuoti socialinių medijų naudojimo paskirtį elektroninės prekybos organizacijose. Tikslams pasiekti atliekama mokslinės literatūros analizė, regresinė analizė, kurios metu siekta išsiaiškinti, kaip socialinių tinklų naudojimas gali įtakoti įmonės veiklą. Taip pat atliktas daugiakriterinis vertinimas TOPSIS metodu siekiant įvertinti kaip plačiai naudojami socialiniai tinklai atitinkamose organizacijose. Tyrimo rezultatai leido nustatyti socialinių tinklų taikymo galimybes įmonių veikloje, identifikuoti grėsmes ir gaunamą naudą. Pateikti rezultatai įrodo, kad vartotojų apsipirkimas priklauso nuo įmonių aktyvumo socialinėse platformose, kas leidžia padaryti išvadas, jog socialinės medijos itin sparčiai plečiasi įvairiuose verslo modeliuose, kadangi, įmonių populiarumas socialiniuose tinkluose užtikrina didesnį naujų vartotojų pritraukimą.en_US
dc.description.abstractRapidly advanced technologies have also led to social change in society. People-to-people communication is increasingly moving to social networks. Social networks have allowed users to connect with different communities, share information or even turn social media into a livelihood. Especially during the COVID-19 pandemic, the forced relocation of businesses to cyberspace has made it difficult to stand out in the plethora of e-shops, leading most business organizations to abandon expensive websites and develop on various social platforms using the tools provided. However, there is a lack of research that covers how social networks are changing the use of websites and how the use of social media is affecting large e-commerce organizations that already have a developed process. The aim of the article is to analyze the use of social media in e-commerce organizations. In order to achieve the goals, an analysis of the scientific literature and a regression analysis are performed, during which the aim is to find out how the activities of companies using social networks. A multi-criteria evaluation using the TOPSIS method was also performed to evaluate the social networks used in the e-commerce organizations. The results of the research allowed to identify the possibilities of applying social networks in the activities of companies, to identify threats and benefits. The presented results prove that the purchase of consumers depends on the activity of companies on social platforms, which allows us to conclude that social media is expanding very rapidly in various business models, as the popularity of companies on social networks ensures greater consumer attraction.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1196en_US
dc.subjectsocialinės medijosen_US
dc.subjectelektroninis verslasen_US
dc.subjectvartotojasen_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectelektroninė komercijaen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectelectronic businessen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleSocialinių medijų naudojimas elektroninės prekybos organizacijoseen_US
dc.title.alternativeSocial media in electronic commerce organizationsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references18en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence