Socialinių medijų naudojimas elektroninės prekybos organizacijose
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2022Autorius
Tamulytė, Marija
Davidavičienė, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Sparčiu žingsniu žengiančios pirmyn technologijos lėmė ir visuomenės socialinius pokyčius. Žmonių tarpusavio bendravimas vis labiau persikelia į socialinius tinklus. Socialiniai tinklai leido vartotojams jungtis į įvairias bendruomenes, dalintis informacija ar net paversti socialines medijas pragyvenimo šaltiniu. Ypatingai COVID-19 pandemijos metu verslams priverstinai persikėlus į elektroninę erdvę tapo sunku išsiskirti elektroninių parduotuvių gausoje, todėl dauguma verslo organizacijų atsisako brangių internetinių svetainių kūrimo ir plėtoja verslą įvairiuose socialiniuose platformose naudojant suteiktus įrankius. Tačiau pasigendama mokslinių tyrimų kurie tyrinėja, kaip socialiniai tinklai pakeičia internetinių svetainių naudojimą ir kaip socialinių medijų naudojimas paveikia dideles elektroninės komercijos organizacijas, kuriose jau yra išvystyti įvairūs procesai. Straipsnio tikslas – išanalizuoti socialinių medijų naudojimo paskirtį elektroninės prekybos organizacijose. Tikslams pasiekti atliekama mokslinės literatūros analizė, regresinė analizė, kurios metu siekta išsiaiškinti, kaip socialinių tinklų naudojimas gali įtakoti įmonės veiklą. Taip pat atliktas daugiakriterinis vertinimas TOPSIS metodu siekiant įvertinti kaip plačiai naudojami socialiniai tinklai atitinkamose organizacijose. Tyrimo rezultatai leido nustatyti socialinių tinklų taikymo galimybes įmonių veikloje, identifikuoti grėsmes ir gaunamą naudą. Pateikti rezultatai įrodo, kad vartotojų apsipirkimas priklauso nuo įmonių aktyvumo socialinėse platformose, kas leidžia padaryti išvadas, jog socialinės medijos itin sparčiai plečiasi įvairiuose verslo modeliuose, kadangi, įmonių populiarumas socialiniuose tinkluose užtikrina didesnį naujų vartotojų pritraukimą. Rapidly advanced technologies have also led to social change in society. People-to-people communication is increasingly
moving to social networks. Social networks have allowed users to connect with different communities, share information or
even turn social media into a livelihood. Especially during the COVID-19 pandemic, the forced relocation of businesses to cyberspace
has made it difficult to stand out in the plethora of e-shops, leading most business organizations to abandon expensive
websites and develop on various social platforms using the tools provided. However, there is a lack of research that covers how
social networks are changing the use of websites and how the use of social media is affecting large e-commerce organizations that
already have a developed process. The aim of the article is to analyze the use of social media in e-commerce organizations. In
order to achieve the goals, an analysis of the scientific literature and a regression analysis are performed, during which the aim is
to find out how the activities of companies using social networks. A multi-criteria evaluation using the TOPSIS method was also
performed to evaluate the social networks used in the e-commerce organizations. The results of the research allowed to identify
the possibilities of applying social networks in the activities of companies, to identify threats and benefits. The presented results
prove that the purchase of consumers depends on the activity of companies on social platforms, which allows us to conclude that
social media is expanding very rapidly in various business models, as the popularity of companies on social networks ensures
greater consumer attraction.
Paskelbimo data (metai)
2022Autorius
Tamulytė, MarijaSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: