Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorBaklagina, Viktorija
dc.date.accessioned2025-01-14T13:13:04Z
dc.date.available2025-01-14T13:13:04Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156294
dc.description.abstractVartotojų sprendimų priėmimo procesą įtakoja daugybė veiksnių. Vartotojas nusprendęs įsigyti prekę/ paslaugą ieško informacijos apie tai skirtinguose šaltiniuose. Vienas iš labiausiai paplitusių šaltinių šiuo metu yra socialinės medijos. Šis informacijos rinkimo šaltinis yra lengvai prieinamas, nes dauguma vartotojų turi socialines medijas savo telefone. Socialiniuose medijose vartotojas gali pasižiūrėti kitų vartotojų paliktus atsiliepimus apie prekę/ paslaugą, tai padeda priimti sprendimą, ar verta pirkti tam tikrą prekę/paslaugą. Socialiniuose medijose yra daugybė veiksnių, kurie gali įtakoti sprendimų priėmimo procesą. Taigi pagrindinis šio tyrimo tikslas išsiaiškinti, kokie veiksniai labiausiai įtakoja vartotojų sprendimų priėmimo procesą, socialiniuose medijose. Mokslinės literatūros analizės metu apžvelgtos svarbiausios sąvokos. Duomenims surinkti buvo atlikta ekspertų apklausa (dalyvavo 7 ekspertai). Ekspertų nuomonės suderinamumui įvertinti apskaičiuotas Kendall konkordancijos koeficientas ir ekspertų kompetencijos koeficientas. Tyrimo rezultatai parodė, kad labiausiai vartotojų sprendimų priėmimo procesą socialiniuose medijose įtakoja nuomonės formuotojų skelbiamos rekomendacijos, o mažiausiai įtakoja turimi socialinių medijų įgūdžiai. Praktikoje šie rezultatai gali būti pritaikyti įmonėse, planuojant komunikacijos strategijas, tai padėtų efektyviau skirstyti turimas lėšas.en_US
dc.description.abstractMany factors influence the consumer decision-making process. When the user decides to purchase a product/service, he looks for information about it in different sources. One of the most common sources these days is social media. This source of information gathering is easily accessible as most users have social media on their phones. In social media, the user can look at the reviews left by other users about the product/service, which helps to make a decision whether it is worth buying a certain product/service. There are many factors in social media that can influence the decision-making process. Thus, the main goal of this study is to find out what factors most influence the decision-making process of users in social media. During the analysis of the scientific literature, the most important concepts were reviewed. An expert survey was conducted to collect data (7 experts participated). Kendall’s concordance coefficient and expert competence coefficient were calculated to assess the compatibility of experts’ opinions. The results of the study showed that the decision-making process of users in social media is most influenced by the recommendations published by opinion makers and the least influenced by the available social media skills. In practice, these results can be applied in companies, when planning communication strategies, this would help to distribute the available funds more efficiently.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1197en_US
dc.subjectsocialinės medijosen_US
dc.subjectinformacijos paieškaen_US
dc.subjectsocialinių medijų įtakaen_US
dc.subjectnuomonės formuotojų įtakaen_US
dc.subjectvartotojasen_US
dc.subjectsprendimų priėmimo procesasen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectinformation searchen_US
dc.subjectinfluence of social mediaen_US
dc.subjectinfluence of opinion makersen_US
dc.subjectuseren_US
dc.subjectdecision-making processen_US
dc.titleVartotojų sprendimų priėmimo procesą įtakojančių veiksnių socialinėse medijose vertinimasen_US
dc.title.alternativeEvaluation of factors influencing consumer decision-making process in social mediaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references20en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence