Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorStakvilevičius, Simonas
dc.date.accessioned2025-01-14T13:52:32Z
dc.date.available2025-01-14T13:52:32Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156296
dc.description.abstractPasaulyje daugėjant gamtos anomalijų ir stichijų, atsiranda vis daugiau neįprastų orų temperatūros svyravimų. Tokie veiksniai skatina kiekvieną iš mūsų apgalvoti išeitis, kaip galime sumažinti šiuos klimato kaitos pokyčius. Tai verčia vis labiau atsisakyti neapgalvoto vartojimo ir įvairiais būdais remti visame pasaulyje populiarėjantį tvarų vartojimą. Tai aktualu Lietuvai ir visam pasauliui. Ekologinės krizės bei vėliau sekančios ekonominės krizės skatino atrasti ekologiškumą ir adaptuoti jį įvairiose sferose ir srityse. Ekologinės idėjos jau nėra naujiena ir statybos srityje. Straipsnio tikslas yra nustatyti ar elektroninių medijų taikymas daro įtaką ekologiško būsto populiarumo didėjimui. Vienas iš tarptautinių reikalavimų bei Lietuvos įsipareigojimų yra pastatų energetinio naudingumo skatinimas (Europos Komisija, 2021). Tai įsipareigojimas, kuris yra susijęs su pastatų nulinės energijos vertės reikalavimu. Todėl nuo 2020 m. gruodžio 31 d. naujai statomi pastatai privalo būti beveik nulinės energinės vertės. Akivaizdžiai stiprėjantys klimato kaitos pokyčiai turėtų nulemti ir pirkėjų pasirinkimą, prioritetą teikiant ne tradiciniam, bet ekologiškam būstui. Tokia tendencija ateityje turėtų skatinti ekologiškų būstų paklausos didėjimą bei pardavimų augimą. Tyrimo tikslui pasiekti buvo naudota literatūros apžvalga ir daugiakriterinis vertinimo metodas TOPSIS. Tyrimo rezultatai parodė kuriame Lietuvos mieste yra didžiausi ekologiškų būstų pardavimai ir kokios elektroninės medijos yra efektyviausios šiam tikslui pasiekti.en_US
dc.description.abstractAs natural anomalies and natural disasters increase in the world, more and more unusual weather temperature fluctuations appear. Such factors encourage each of us to think about ways we can reduce these changes in climate. This forces us to increasingly abandon reckless consumption and support sustainable consumption, which is gaining popularity around the world, in various ways. This is relevant for Lithuania and the whole world. Ecological crises and subsequent economic crises encouraged the discovery of ecology and its adaptation in various spheres and areas. Ecological ideas are not new in the field of construction either. The purpose of the article is to determine whether the use of electronic media influences the increase in popularity of green housing. One of the international requirements and Lithuania’s obligations is the promotion of the energy efficiency of buildings (European Commission, 2021). This is a commitment that is related to the requirement of zero energy value of buildings. Therefore, from 2020 December 31 newly constructed buildings must have almost zero energy value. The obviously increasing changes in climate change should also determine the choice of buyers, prioritizing not traditional, but ecological housing. Such a trend should promote an increase in the demand for green housing and sales growth in the future. A literature review and a multi-criteria assessment method TOPSIS were used to achieve the research objective. The results of the study showed which city in Lithuania has the highest sales of ecological housing and which electronic media are the most effective for achieving this goal.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1203en_US
dc.subjectelektroninės medijosen_US
dc.subjectklimato kaitaen_US
dc.subjecttvarus vartojimasen_US
dc.subjectekologiškas būstasen_US
dc.subjectenergetinis naudingumasen_US
dc.subjectelectronic mediaen_US
dc.subjectclimate changeen_US
dc.subjectsustainable consumptionen_US
dc.subjectgreen housingen_US
dc.subjectenergy efficiencyen_US
dc.titleElektroninių medijų taikymas didinant ekologiško būsto populiarumąen_US
dc.title.alternativeThe application of electronic media to increase the popularity of ecological housingen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references11en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence