Vartotojų įsitraukimas socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2021Autorius
Jablonskytė, Augustė
Radzevičienė, Asta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Statistiniais duomenimis (2021), šiuo metu pasaulyje yra 4,66 mlrd. interneto vartotojų, iš kurių net 4,2 mlrd. yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Šiandien jie sudaro 53 proc. viso pasaulio populiacijos. Toks stiprus socialinių tinklų srities vyravimas skatina vartotojus vis labiau įsitraukti ir sąveikauti su ten matoma informacija. Į socialinius tinklus aktyviai įsitraukę vartotojai gali prisidėti prie socialinio tinklo rinkodaros funkcijų kaip kitų vartotojų pritraukimo ir išlaikymo, rinkodaros komunikacijos ir pan. Taip įsitraukę vartotojai gali pagerinti socialinio tinklo veiklą ir našumą. Nors mokslinėje literatūroje vartotojų įsitraukimas ir socialiniai tinklai plačiai nagrinėjami, vis dėlto trūksta išsamesnių tyrimų, kuriuose būtų analizuojamas vartotojų įsitraukimas į socialinio tinklo veiklos tęstinumo užtikrinimą. Šiame straipsnyje atlikta mokslinės literatūros analizė ir žvalgybiniu tyrimu siekiama ištirti, kokią reikšmę vartotojų įsitraukimas turi socialinio tinklo veiklos tęstinumui. Straipsnyje pateiktas sukurtas vartotojų įsitraukimo socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti konceptualus modelis, galintis socialinių tinklų paskyrų valdytojams padėti padidinti vartotojų įsitraukimą į socialinių tinklų paskyras. Atlikto tyrimo metu pateiktos rekomendacijos ir tyrimo hipotezės, reikšmingos tolesniems platesniems tyrimams atlikti. According to most recent data (2021), there are currently about 4.66 billion internet users in the world, of which 4.2
billion are active social media users. Today, social network users make up 53% of the population worldwide. It has been observed
that such a strong dominance in the field of social media encourages consumers to become more involved in social media and
to interact with the information they are presented with. Consumers who are actively involved in social media can contribute to
social media marketing functions like attracting and retaining other users, marketing communication, and so on. By engaging
in this way, users can improve social media platform performance and productivity. Although consumer engagement and social
media are extensively examined in scientific literature, there is a lack of more detailed research analysing consumer engagement
to ensure social media platform continuity. The aim of this article is to investigate the significance of consumer engagement for
the continuity of social media. The article presents a conceptual model of consumer engagement to ensure the continuity of social
media activities, which can help social media account managers increase consumer engagement in social media accounts. The
study provides recommendations and research hypotheses relevant to further broader research.
Paskelbimo data (metai)
2021Autorius
Jablonskytė, AugustėSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: