Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorJablonskytė, Augustė
dc.contributor.authorRadzevičienė, Asta
dc.date.accessioned2025-01-15T08:34:04Z
dc.date.available2025-01-15T08:34:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156303
dc.description.abstractStatistiniais duomenimis (2021), šiuo metu pasaulyje yra 4,66 mlrd. interneto vartotojų, iš kurių net 4,2 mlrd. yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Šiandien jie sudaro 53 proc. viso pasaulio populiacijos. Toks stiprus socialinių tinklų srities vyravimas skatina vartotojus vis labiau įsitraukti ir sąveikauti su ten matoma informacija. Į socialinius tinklus aktyviai įsitraukę vartotojai gali prisidėti prie socialinio tinklo rinkodaros funkcijų kaip kitų vartotojų pritraukimo ir išlaikymo, rinkodaros komunikacijos ir pan. Taip įsitraukę vartotojai gali pagerinti socialinio tinklo veiklą ir našumą. Nors mokslinėje literatūroje vartotojų įsitraukimas ir socialiniai tinklai plačiai nagrinėjami, vis dėlto trūksta išsamesnių tyrimų, kuriuose būtų analizuojamas vartotojų įsitraukimas į socialinio tinklo veiklos tęstinumo užtikrinimą. Šiame straipsnyje atlikta mokslinės literatūros analizė ir žvalgybiniu tyrimu siekiama ištirti, kokią reikšmę vartotojų įsitraukimas turi socialinio tinklo veiklos tęstinumui. Straipsnyje pateiktas sukurtas vartotojų įsitraukimo socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti konceptualus modelis, galintis socialinių tinklų paskyrų valdytojams padėti padidinti vartotojų įsitraukimą į socialinių tinklų paskyras. Atlikto tyrimo metu pateiktos rekomendacijos ir tyrimo hipotezės, reikšmingos tolesniems platesniems tyrimams atlikti.en_US
dc.description.abstractAccording to most recent data (2021), there are currently about 4.66 billion internet users in the world, of which 4.2 billion are active social media users. Today, social network users make up 53% of the population worldwide. It has been observed that such a strong dominance in the field of social media encourages consumers to become more involved in social media and to interact with the information they are presented with. Consumers who are actively involved in social media can contribute to social media marketing functions like attracting and retaining other users, marketing communication, and so on. By engaging in this way, users can improve social media platform performance and productivity. Although consumer engagement and social media are extensively examined in scientific literature, there is a lack of more detailed research analysing consumer engagement to ensure social media platform continuity. The aim of this article is to investigate the significance of consumer engagement for the continuity of social media. The article presents a conceptual model of consumer engagement to ensure the continuity of social media activities, which can help social media account managers increase consumer engagement in social media accounts. The study provides recommendations and research hypotheses relevant to further broader research.en_US
dc.format.extent11 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/914en_US
dc.subjectvartotojų įsitraukimasen_US
dc.subjectvartotojų elgsenaen_US
dc.subjectsocialinis tinklasen_US
dc.subjectsocialinio tinklo veiklos tęstinumasen_US
dc.subjectconsumer engagementen_US
dc.subjectconsumer behaviouren_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectsocial media continuityen_US
dc.titleVartotojų įsitraukimas socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrintien_US
dc.title.alternativeConsumer behaviour to ensure social media platform continuityen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references24en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence