Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorKaušilaitė, Vaiva
dc.contributor.authorLobanova, Liudmila
dc.date.accessioned2025-01-15T08:40:29Z
dc.date.available2025-01-15T08:40:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156306
dc.description.abstractAviacijos versle taikomos verslo strategijos gali nulemti sėkmingą oro bendrovių veiklą, tad jų pasirinkimas yra išties svarbus. Straipsnyje aptariami veiksniai, kurie daro įtaką aviacijos sektoriui bei jame vyraujančių verslų – oro bendrovių – strategijų pasirinkimui. Aviacijos sektoriui būnant ypač dinamiškam bei paveikiam aplinkos veiksniams, nuo pasirenkamos verslo strategijos priklauso verslo sėkmė. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami veiksniai, darantys didžiausią įtaką aviacijos sektoriui. Išskiriamos kategorijos pagrindinių veiksnių, lemiančių aviacijos sektoriaus plėtrą ir pokyčius. Antrojoje straipsnio dalyje pagal išanalizuotą mokslinę literatūrą atrinkti pagrindiniai oro bendrovių taikomi verslo modeliai bei aprašomi jų principai ir skirtumai. Straipsnio trečiojoje dalyje, ekspertų apklausos duomenimis, analizuojamas išorinių veiksnių įtakos stiprumas įvairiems oro linijų bendrovių verslo modeliams. Išanalizavus pagrindinius pasirinkimą lemiančius veiksnius, įvertinus jų poveikį bei naudojamas verslo strategijas, straipsnyje pasiūlomas teorinis modelis, nurodantis verslo strategijų formavimo aspektus aviacijos sektoriuje veikiančioms organizacijoms ir oro linijų bendrovėms.en_US
dc.description.abstractThe business strategies used in the aviation can determine the success of an airline, so their choice is really important. The article discusses the factors that influence choice of strategies in airlines business. As the aviation sector is particularly dynamic and has an impact on environmental factors, business success depends on the chosen business strategy. The first part of the article analyzes the factors that have the greatest impact on the aviation sector. In the second part of the article, based on the analyzed scientific literature, the main business models applied by airlines are selected and their principles and differences are described. In the third part of the article, analysis of data from expert surveys explains the strength of the influence of external factors on various business models of airlines. After analyzing the main determinants of choice, assessing their impact and ensuring business strategy, the article proposes a theoretical model, indicating the aspects of business strategy formation in organizations operating in the aviation sector and airlines.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/1003en_US
dc.subjectaviacijaen_US
dc.subjectoro bendrovėsen_US
dc.subjectverslo strategijosen_US
dc.subjectverslo strategijų pasirinkimasen_US
dc.subjectaviacijos plėtraen_US
dc.subjectoro bendrovių strategijosen_US
dc.subjectairlinesen_US
dc.subjectaviationen_US
dc.subjectaviation business strategiesen_US
dc.subjectairlines business modelsen_US
dc.subjectaviation business developmenten_US
dc.titleAviacijos verslo strategijų pasirinkimą lemiantys veiksniaien_US
dc.title.alternativeFactors determining the choice of aviation business strategiesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references26en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence