Aviacijos verslo strategijų pasirinkimą lemiantys veiksniai
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2021Autorius
Kaušilaitė, Vaiva
Lobanova, Liudmila
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Aviacijos versle taikomos verslo strategijos gali nulemti sėkmingą oro bendrovių veiklą, tad jų pasirinkimas yra išties svarbus. Straipsnyje aptariami veiksniai, kurie daro įtaką aviacijos sektoriui bei jame vyraujančių verslų – oro bendrovių – strategijų pasirinkimui. Aviacijos sektoriui būnant ypač dinamiškam bei paveikiam aplinkos veiksniams, nuo pasirenkamos verslo strategijos priklauso verslo sėkmė. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami veiksniai, darantys didžiausią įtaką aviacijos sektoriui. Išskiriamos kategorijos pagrindinių veiksnių, lemiančių aviacijos sektoriaus plėtrą ir pokyčius. Antrojoje straipsnio dalyje pagal išanalizuotą mokslinę literatūrą atrinkti pagrindiniai oro bendrovių taikomi verslo modeliai bei aprašomi jų principai ir skirtumai. Straipsnio trečiojoje dalyje, ekspertų apklausos duomenimis, analizuojamas išorinių veiksnių įtakos stiprumas įvairiems oro linijų bendrovių verslo modeliams. Išanalizavus pagrindinius pasirinkimą lemiančius veiksnius, įvertinus jų poveikį bei naudojamas verslo strategijas, straipsnyje pasiūlomas teorinis modelis, nurodantis verslo strategijų formavimo aspektus aviacijos sektoriuje veikiančioms organizacijoms ir oro linijų bendrovėms. The business strategies used in the aviation can determine the success of an airline, so their choice is really important.
The article discusses the factors that influence choice of strategies in airlines business. As the aviation sector is particularly dynamic
and has an impact on environmental factors, business success depends on the chosen business strategy. The first part of the article
analyzes the factors that have the greatest impact on the aviation sector. In the second part of the article, based on the analyzed
scientific literature, the main business models applied by airlines are selected and their principles and differences are described.
In the third part of the article, analysis of data from expert surveys explains the strength of the influence of external factors on
various business models of airlines. After analyzing the main determinants of choice, assessing their impact and ensuring business
strategy, the article proposes a theoretical model, indicating the aspects of business strategy formation in organizations operating
in the aviation sector and airlines.
Paskelbimo data (metai)
2021Autorius
Kaušilaitė, VaivaSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: