Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorMeliūnaitė, Enrikueta
dc.contributor.authorJesevičiūtė-Ufartienė, Laima
dc.date.accessioned2025-01-15T08:42:47Z
dc.date.available2025-01-15T08:42:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156308
dc.description.abstractPagrindinę straipsnio idėją ir temą galima pagrįsti šių dienų aktualijomis, susijusiomis su marketingo valdymu ir vartotojų socialine atsakomybe globalinės pandemijos laikotarpiu. Pagrindinis mokslinio straipsnio tikslas yra atskleisti, kaip visuomenė reaguoja į marketingo valdymo sprendimus, skatinančius socialinę vartotojų atsakomybę. Siekiant atskleisti pagrindinius marketingo valdymo bei socialinės vartotojų atsakomybės literatūrinius aspektus, buvo pasitelkiamas literatūros analizės metodas. Tuomet, siekiant įsigilinti į vartotojų socialinę atsakomybę ir įmonių vykdomą marketingą pandemijos laikotarpiu, buvo atlikti kiekybinis ir kokybinis tyrimai. Tyrimo rezultatais siekiama išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į skirtingus marketingo valdymo būdus ir kaip tai veikia jų socialinę atsakomybę, visa tai tyrimo metu yra siekiama išreikšti skaičiais bei diagramomis, kurios atskleistų sąryšį tarp marketingo bei socialinės atsakomybės. Šio straipsnio praktinį pritaikymą ir aktualumą galima pagrįsti tuo, jog, atsižvelgiant į dabartinę situaciją, kurią yra sukėlęs COVID-19 virusas, yra aktualu suprasti ir išsiaiškinti, kaip skirtingos marketingo priemonės skirtingai ar taip pat veikia potencialių ar esamų vartotojų socialinę atsakomybę bei jų elgesį.en_US
dc.description.abstractThe main idea and topic of the scientific article could be based off of the marketing management that helps to induce social responsibility in the time of global pandemic. The aim of the article is to discover how society reacts to different marketing management solutions which effects consumer’s social responsibility. The first step taken in order to analyze fundamental scientific aspects of marketing management and social responsibility was literature analysis. Furthermore quantitative and qualitative research methods were carried out in order to examine how exact businesses use integrated marketing communications in the time of crisis and how it affects consumer’s behavior. Research results are expected to show the interface of marketing and social responsibility in different numbers and diagrams. The practical applications of this scientific article could be based off of the global crisis that COVID-19 has brought upon the society. In this time of crisis businesses could use the scientific approach towards marketing management and consumer’s social responsibility.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/931en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectsocialinė atsakomybėen_US
dc.subjectglobalinė pandemijaen_US
dc.subjectintegruotos marketingo komunikacijosen_US
dc.subjectmarketingo valdymasen_US
dc.subjectkritinė situacijaen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectglobal pandemicen_US
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectcritical situationen_US
dc.titleMarketingo valdymo veiklų sprendimai skatinant vartotojų socialinę atsakomybęen_US
dc.title.alternativeSolutions for marketing management activities promoting consumer‘s social responsibilityen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references25en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence