Marketingo valdymo veiklų sprendimai skatinant vartotojų socialinę atsakomybę
View/ Open
Date
2021Author
Meliūnaitė, Enrikueta
Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima
Metadata
Show full item recordAbstract
Pagrindinę straipsnio idėją ir temą galima pagrįsti šių dienų aktualijomis, susijusiomis su marketingo valdymu ir vartotojų socialine atsakomybe globalinės pandemijos laikotarpiu. Pagrindinis mokslinio straipsnio tikslas yra atskleisti, kaip visuomenė reaguoja į marketingo valdymo sprendimus, skatinančius socialinę vartotojų atsakomybę. Siekiant atskleisti pagrindinius marketingo valdymo bei socialinės vartotojų atsakomybės literatūrinius aspektus, buvo pasitelkiamas literatūros analizės metodas. Tuomet, siekiant įsigilinti į vartotojų socialinę atsakomybę ir įmonių vykdomą marketingą pandemijos laikotarpiu, buvo atlikti kiekybinis ir kokybinis tyrimai. Tyrimo rezultatais siekiama išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į skirtingus marketingo valdymo būdus ir kaip tai veikia jų socialinę atsakomybę, visa tai tyrimo metu yra siekiama išreikšti skaičiais bei diagramomis, kurios atskleistų sąryšį tarp marketingo bei socialinės atsakomybės. Šio straipsnio praktinį pritaikymą ir aktualumą galima pagrįsti tuo, jog, atsižvelgiant į dabartinę situaciją, kurią yra sukėlęs COVID-19 virusas, yra aktualu suprasti ir išsiaiškinti, kaip skirtingos marketingo priemonės skirtingai ar taip pat veikia potencialių ar esamų vartotojų socialinę atsakomybę bei jų elgesį. The main idea and topic of the scientific article could be based off of the marketing management that helps to induce
social responsibility in the time of global pandemic. The aim of the article is to discover how society reacts to different marketing
management solutions which effects consumer’s social responsibility. The first step taken in order to analyze fundamental scientific
aspects of marketing management and social responsibility was literature analysis. Furthermore quantitative and qualitative
research methods were carried out in order to examine how exact businesses use integrated marketing communications in the
time of crisis and how it affects consumer’s behavior. Research results are expected to show the interface of marketing and social
responsibility in different numbers and diagrams. The practical applications of this scientific article could be based off of the global
crisis that COVID-19 has brought upon the society. In this time of crisis businesses could use the scientific approach towards
marketing management and consumer’s social responsibility.
Issue date (year)
2021Author
Meliūnaitė, EnrikuetaThe following license files are associated with this item: