Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorVosyliūtė, Reda
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-01-15T08:52:17Z
dc.date.available2025-01-15T08:52:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156315
dc.description.abstractMokslinio straipsnio problemą apibrėžia kintanti vartotojų kaip paslaugos pirkėjų elgsena ir jos įtaka paslaugas teikiančių įmonių marketingo paskirstymo kanalų tobulinimui, siekiant didinti paslaugų pardavimo apimtis ir išlaikyti ilgalaikius ryšius su klientais. Straipsnyje elgsena analizuojama „verslas verslui“ paslaugų pardavimo sektoriuje, t. y. kai paslaugos pirkėjas yra įmonė, o joje dirbantys darbuotojai renkasi patraukliausią marketingo paskirstymo kanalą paslaugos įsigijimui. Atsirandant naujoms informacinėms technologijoms, sparčiai kintant vartotojų elgsenai tai ypač pastebima pasaulinės pandemijos sąlygomis. Dėl to paslaugas teikiančios įmonės taikydamos „verslas verslui“ paslaugų pardavimo modelį taiko įvairius paslaugų pardavimo marketingo kanalus. Straipsnio problema – ar stipriai skiriasi elgsena tarp skirtingų vartotojų kartos grupių pasirenkant paslaugas teikiančių įmonių marketingo paskirstymo kanalus? Straipsnio tikslas – nustatyti veiksnius, darančius įtaką paslaugų pardavimo kanalų tobulinimui, atsižvelgiant į skirtingų vartotojų kartų grupių elgseną „verslas verslui“ sektoriuje. Straipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize, apžvelgiama: 1) skirtingų kartų vartotojų pamatiniai įpročiai, kurie atskleidžia atskirų skirtinų vartotojų kartų gebėjimą prisitaikyti prie nuolat kintančių išmaniųjų technologijų bei darantys įtaką paslaugų pardavimo kanalų tobulinimui; 2) išskiriami nuspėjami ir nenuspėjami aplinkos veiksniai, darantys įtaką vartotojų elgsenai ir paslaugų įsigijimui „verslas verslui“ sektoriuje. Remiantis straipsnyje analizuojamų įvairių autorių moksliniais tyrimais, sukurtas teorinis veiksnių, darančių įtaką paslaugų pardavimo marketingo paskirstymo kanalų tobulinimui, modelis „verslas verslui“ sektoriuje.en_US
dc.description.abstractThe problem of the scientific article is defined by the changing behaviour of consumers as buyers of services, and its influence on the improvement of marketing distribution channels of service companies in order to increase sales of services and maintain long-term relationships with customers. The behaviour is compared in the business-to-business service sales sector, i.e., as the purchaser of the service is the company, and the employees working in it choose the most attractive way to purchase the service. With the advent of new information technologies and rapidly changing consumer behaviour, this is especially noticeable in the context of the Global Pandemic. As a result, service companies apply various service sales marketing channels when applying the business-to-business service sales model. The problem of the article is whether there is a big difference in the behaviour between different generations of consumers when choosing the marketing distribution channels of service companies? The aim of the article is to identify the factors influencing the improvement of service sales channels taking into account the behaviour of different generations of consumers in the business-to-business sector. The article, based on the analysis of scientific literature, reviews: (1) the basic habits of different generations of consumers, which reveal the impact of the ability of individual generations of different consumers to adapt to ever-changing smart technologies and to improve the sales channels of services, (2) distinguishes between predictable and unpredictable environmental factors influencing consumer behaviour and the purchase of services in the business-to-business sector. Based on the research of various authors analysed in the article, a theoretical model of factors influencing the improvement of service sales channels in the business-to-business sector has been developed.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/873en_US
dc.subjectdaugiakanalis marketingasen_US
dc.subjectvisakanalis marketingasen_US
dc.subjectpaslaugų pardavimo modelisen_US
dc.subject„verslas verslui“ sektoriusen_US
dc.subjectvartotojų elgsenaen_US
dc.subjectvartotojų kartų grupėsen_US
dc.subjectomnichannel marketingen_US
dc.subjectmultichannel marketingen_US
dc.subjectindustrial sectoren_US
dc.subjectcustomer behaviouren_US
dc.subjectgenerational groups of customersen_US
dc.titlePaslaugų pardavimo marketingo kanalų tobulinimas keičiantis vartotojų elgsenaien_US
dc.title.alternativeImprovement of service sales marketing channels according to changing customers behaviouren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references16en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence