Inovatyvių skaitmeninės rinkodaros priemonių diegimas e.versle
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2021Autorius
Romeikaitė, Adriana
Žemaitis, Eigirdas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Skaitmeninės rinkodaros priemonės leidžia verslams išlikti konkurencinėje aplinkoje ir būti matomiems, tačiau tai neužtikrina verslo sėkmės. Inovatyvumas suteikia didesnę vertę verslams tobulinant procesus, kurie gali padėti pritraukti vartotojus, verslo partnerius. Literatūroje yra pateikiamos skaitmeninės rinkodaros priemonės, tačiau nėra apžvelgiami plačiau skaitmeninių rinkodaros priemonių efektyvymo rodikliai, kurie svarbūs e. verslų veikloje, ir kaip inovatyvumas yra susietas su skaitmenine rinkodara. Straipsnyje yra pateikiami keturių e. verslų („Sonarworks“, „Vinted“, „Bolt“ ir „Citybee“) atvejai. Tyrimui taikyti COPRAS ir EDAS vertinimo metodai, kuriuos pasitelkus buvo įvertinta su inovatyvumu ir skaitmeninės rinkodaros priemonėmis susietų veiksnių reikšmė e.verslo veikloje. Į tyrimą buvo įtraukti Baltijos šalių startuoliai, kurie šiuo metu yra e-verslai, ateityje tyrimas gali būti tęsiamas įtraukiant arba palyginant daugiau e.verslų inovatyvius rodiklius. Digital marketing tools allow businesses to stay in a competitive environment and be seen, but it does not guarantee
that business is going to be successful. Innovation gives more value to the businesses while developing processes, which brings
more consumers or business partners. Literature provides digital marketing tools, but it does not expand on the topic talking
about digital marketing tools effectiveness indicators, which are important in electronic businesses work and how innovation is
related with digital marketing. This article shows four electronic business cases (“Sonarworks”, “Vinted”, “Bolt” and “Citybee”).
This research uses “COPRAS” and “EDAS” valuation methods, which evaluate innovation and digital marketing tools relation to
factors importance for electronic business work. This research includes Baltic states startup electronic businesses. In future this
research will continue and may include more electronic business innovation factors.
Paskelbimo data (metai)
2021Autorius
Romeikaitė, AdrianaSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: