Socialinių tinklų naudojimo verslo aplinkoje analizė
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2021Autorius
Stepaniukaitė, Ernesta
Davidavičienė, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Socialiniai tinklai verslui suteikia galimybę ne tik bendrauti su klientais, rinkai pristatyti naują produktą, bet ir gerinti įmonės vidinę aplinką, susijusią su darbuotojais. Tai nėra tik įmonės įvaizdžio kūrimas prieš klientus, tai taip pat puikus būdas įmonės darbuotojus įtraukti į organizacinę veiklą, siekiant naujų idėjų generavimo, problemų sprendimo. Verslui norint naudotis socialiniais tinklais patartina įsivardinti, pagal kokias strategijas turės veikti, kokios užduotis turės būti atliktos siekiant gauti iš socialinių tinklų tik naudą. Norint tai pasiekti neužtenka investuoti vien tik į socialinius tinklus, reikia nepamiršti darbuotojų ir jiems sukurti atvirą bei skaidrią aplinką, kad darbuotojai jaustųsi laimingi, tik taip galima tikėtis gauti investicinę grąžą, nes darbuotojai yra viena iš svarbiausių įmonės veiklos grandinių. Šiame darbe nagrinėjama veiklos socialiniuose tinkluose gerinant organizacijos santykius su darbuotojais problema, kai spartus socialinių tinklų augimas visuomenėje turėjo įtakos asmenų bendravimo ir bendradarbiavimo galimybių pasikeitimams. Straipsnio tikslas – pateikti atliktos socialinių tinklų analizės bei gautų tyrimų rezultatus ir įžvalgas, nustatyti, kokia nauda įmonėms naudojantis socialiniais tinklais bei kaip gerinti organizacijos santykius su darbuotojais. Darbe taikomi tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas, anketinė apklausa bei giluminis interviu. Social networks provide businesses with an opportunity not only to communicate with customers, introduce an
innovative product to the market but also to improve the company’s internal environment related to employees. It is only building
a company image towards the customer, it is also a great way for the employee to involve in organizational activities, generation
of modern ideas, solutions. In order for businesses to use social networks, it is advisable to name what strategies they will have to
act on, what tasks will have to be performed to get only benefits from social networks. To achieve this, it is not enough to invest
in social networks alone, business must not forget employees and create an open and transparent environment for them to feel
happy, only in this way can the return on investment be expected, as employees are the most important in business. In this article
examines the problem of activities in social networks to improve the organization’s relations with employees, when the rapid
growth of social networks in society influenced changes in individuals opportunities for communication and collaboration. The
purpose of the article is to present the results of the analysis of social networks and research results, how the use of social networks
could be to the benefit of the business and the pursuit of better organizational relationships with employees. The structure of the
article fits for purpose – presents the analysis of the scientific literature and summary, questionnaire, in – depth interview.
Paskelbimo data (metai)
2021Autorius
Stepaniukaitė, ErnestaSu šiuo įrašu susieti šie licencijos failai: