Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorStepaniukaitė, Ernesta
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2025-01-15T09:47:28Z
dc.date.available2025-01-15T09:47:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156329
dc.description.abstractSocialiniai tinklai verslui suteikia galimybę ne tik bendrauti su klientais, rinkai pristatyti naują produktą, bet ir gerinti įmonės vidinę aplinką, susijusią su darbuotojais. Tai nėra tik įmonės įvaizdžio kūrimas prieš klientus, tai taip pat puikus būdas įmonės darbuotojus įtraukti į organizacinę veiklą, siekiant naujų idėjų generavimo, problemų sprendimo. Verslui norint naudotis socialiniais tinklais patartina įsivardinti, pagal kokias strategijas turės veikti, kokios užduotis turės būti atliktos siekiant gauti iš socialinių tinklų tik naudą. Norint tai pasiekti neužtenka investuoti vien tik į socialinius tinklus, reikia nepamiršti darbuotojų ir jiems sukurti atvirą bei skaidrią aplinką, kad darbuotojai jaustųsi laimingi, tik taip galima tikėtis gauti investicinę grąžą, nes darbuotojai yra viena iš svarbiausių įmonės veiklos grandinių. Šiame darbe nagrinėjama veiklos socialiniuose tinkluose gerinant organizacijos santykius su darbuotojais problema, kai spartus socialinių tinklų augimas visuomenėje turėjo įtakos asmenų bendravimo ir bendradarbiavimo galimybių pasikeitimams. Straipsnio tikslas – pateikti atliktos socialinių tinklų analizės bei gautų tyrimų rezultatus ir įžvalgas, nustatyti, kokia nauda įmonėms naudojantis socialiniais tinklais bei kaip gerinti organizacijos santykius su darbuotojais. Darbe taikomi tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas, anketinė apklausa bei giluminis interviu.en_US
dc.description.abstractSocial networks provide businesses with an opportunity not only to communicate with customers, introduce an innovative product to the market but also to improve the company’s internal environment related to employees. It is only building a company image towards the customer, it is also a great way for the employee to involve in organizational activities, generation of modern ideas, solutions. In order for businesses to use social networks, it is advisable to name what strategies they will have to act on, what tasks will have to be performed to get only benefits from social networks. To achieve this, it is not enough to invest in social networks alone, business must not forget employees and create an open and transparent environment for them to feel happy, only in this way can the return on investment be expected, as employees are the most important in business. In this article examines the problem of activities in social networks to improve the organization’s relations with employees, when the rapid growth of social networks in society influenced changes in individuals opportunities for communication and collaboration. The purpose of the article is to present the results of the analysis of social networks and research results, how the use of social networks could be to the benefit of the business and the pursuit of better organizational relationships with employees. The structure of the article fits for purpose – presents the analysis of the scientific literature and summary, questionnaire, in – depth interview.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/934en_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectnaudaen_US
dc.subjectdarbuotojaien_US
dc.subjectverslasen_US
dc.subjectvidinė ir išorinė verslo aplinkaen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectbenefitsen_US
dc.subjectemployeesen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectinternal/external enterprise environmenten_US
dc.titleSocialinių tinklų naudojimo verslo aplinkoje analizėen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the use of social networks in the business environmenten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references50en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence