Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorŠalkauskas, Eligijus
dc.contributor.authorJakubavičius, Artūras
dc.date.accessioned2025-01-17T12:17:44Z
dc.date.available2025-01-17T12:17:44Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-10
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156371
dc.description.abstractŠiais laikais keičiasi ne tik paslaugų teikimo principai, bet ir jų rezultato – klientų aptarnavimo kokybės vertinimas bei kriterijai. Šiuolaikinis klientas daug pastabesnis, atviras naujovėms, mėgstantis kontroliuoti padėtį, tačiau kartu ir žinantis, jog jam bet kada bus suteikta reikiama pagalba. Tyrimo metu, siekiant išpildyti ir viršyti kliento lūkesčius, svarbu atkreipti dėmesį į smulkmenas, kurios iš esmės atrodo nereikšmingos, bet klientui palieka teigiamą įspūdį: paslaugų teikimo aplinkos interjeras, lokacija, darbuotojų paslaugumas, kliento sutikimas ar dėmesys vizito metu. Norint įvertinti šių veiksnių tinkamumą ir efektyvumą bei klientų pasitenkinimą, svarbu reguliariai vertinti klientų aptarnavimo kokybę. Šio straipsnio tikslas, remiantis moksliniais šaltiniais, jų analize bei empiriniu tyrimu, ištirti klientų aptarnavimo kokybės lygį vienetinės baldų gamybos paslaugų sektoriuje. Šie tyrimai, ilgalaikėje perspektyvoje, leidžia stebėti įmonės teikiamų paslaugų progresą ar regresą.en_US
dc.description.abstractNowadays, not only the principles of service provision are changing, but also their result – the quality of customer service assessment and criteria. The modern customer is much more observant, open-minded, likes to be in charge of the situation, but at the same time knows that he will be assisted with the necessary help at any given time. During the research, in order to fulfill and exceed the client‘s expectations, it is important to pay attention to details that may seem insignificant, but often leave a notable positive impression on the client: the interior of the service environment, location, helpfulness of the employees, how the client is welcomed and treated during the visit. In order to evaluate the relevance and effectiveness of these factors and customer satisfaction, it is important to regularly evaluate the quality of customer service. The purpose of this article, based on scientific sources, their analysis and empirical research, is to investigate the level of customer service quality in the unitary furniture production service sector. These studies, in a long-term perspective, allows to monitor the progress or regress of the services provided by the company.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1231en_US
dc.subjectklientasen_US
dc.subjectklientų aptarnavimasen_US
dc.subjectklientų aptarnavimo kokybėen_US
dc.subjectklientų aptarnavimo vertinimasen_US
dc.subjectpaslaugaen_US
dc.subjectpaslaugų sektoriusen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectcustomer serviceen_US
dc.subjectcustomer service qualityen_US
dc.subjectcustomer service evaluationen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectservice sectoren_US
dc.titleKlientų aptarnavimo kokybės vertinimas vienetinės baldų gamybos paslaugų sektoriujeen_US
dc.title.alternativeAssessment of customer service quality in the unitary furniture manufacturing services sectoren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-27
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references24en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence