Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorČerniauskaitė, Vaiga
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-01-17T12:52:17Z
dc.date.available2025-01-17T12:52:17Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-27
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156385
dc.description.abstractTvarus vartojimas orientuotas į vartotojo visokeriopą gerovę. Tad svarbus dėmesys turi būti skiriamas ekologiškų produktų gamybai, kainai, rėmimo priemonėms, pateikimui siekiant ugdyti teigiamą vartotojų požiūrį ekologiškų produktų vartojimui. Dėl vis augančios ekologiškų produktų paklausos didėja ir ekologiškų produktų pasiūla, tačiau ne visi gamintojai žino ar jų taikomi marketingo vadybiniai sprendimai atitinka realią situaciją rinkoje. Vienas svarbiausių ekologinės gamybos subjektų keliamų tikslų yra vartotojo požiūrio formavimas/keitimas į ekologiškų produktų vartojimą taip, kad tai skatintų šių produktų pirkimus ir vartojimą. Šio straipsnio tikslas identifikuoti marketingą kaip įrankį ekologiškų produktų vartojimui ir įvertinti ekologinės gamybos subjektų situaciją Lietuvoje per penkerius metus. Atlikus marketingo 4P (produktas, kaina, vieta, rėmimas) komplekso mokslinės literatūros šaltinių analizę, išskirti ir pastebėti marketingo sprendimai ekologiškų produktų vartojimui, jog norint didinti ekologiškų produktų pirkimo apimtis būtina sumažinti ekologiškų produktų kainą, didinti prieinamumą, suvienodinti ekologiškų produktų ženklinimą ir intensyviau šviesti vartotojus apie ekologiškų produktų privalumus. Siekiant įvertinti sertifikuotų ekologinės gamybos subjektų situaciją Lietuvos rinkoje per penkerius metus, moksliniame straipsnyje taikomas TOPSIS daugiakriterinis sprendimo priėmimo metodas, kuris atskleidė, kad 2018 metai buvo palankiausi ekologinės gamybos subjektams Lietuvoje.en_US
dc.description.abstractSustainable consumption is becoming more and more relevant concept, which is oriented to consumers’ well-being, advertisement of ecological products and increase of competitiveness of ecological companies. Due to the constantly increasing demand of ecological products, supply of such products is increasing as well, however not all of the producers know if the marketing strategy used by them corresponds to the actual situation in the market. Because of this reason one of the most essential tasks of marketing specialists is changing consumers’ attitude towards the product in the way that this would promote the decision of purchasing. In order to evaluate certified ecological production subjects, multicriteria decision analysis method TOPSIS is applied in the article.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1204en_US
dc.subjectmarketingo priemonėsen_US
dc.subjectįtakaen_US
dc.subjectvartotojasen_US
dc.subjectekologiški produktaien_US
dc.subjectimpact of marketing measuresen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectecological productsen_US
dc.titleMarketingas kaip įrankis ekologiškų produktų vartojimui: ekologinės gamybos subjektų situacija Lietuvojeen_US
dc.title.alternativeMarketing tools for consumers involvement in organic products purchaseen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references22en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence