• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalių keleivinių geležinkelio riedmenų parinkimo matematinis modelis vietinio susisiekimo maršrutuose

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2013.006.pdf (408.8Kb)
Data
2013
Autorius
Makaravičiu, Laurynas
Vaičiūnas, Gediminas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Tyrimai parodė, kad dažnai priemiestiniuose ir tarpmiestiniuose maršrutuose, kuriais kursuoja dyzeliniai traukiniai, didelė dalis keleiviams skirtų vietų būna neužimtos, dėl ko AB „Lietuvos geležinkeliai“ patiria didelių nuostolių. Ši problema gali būti sprendžiama parenkant optimalų vežimo potencialą kiekvienam maršrutui konkrečiai. Straipsnyje pasiūlytas naujas matematinis modelis, skirtas optimizuoti keleivinių riedmenų parinkimą vietiniuose maršrutuose, kuriame keleivių srautai ruože aprašomi baigtinių elementų metodu. Pagal pateiktą metodiką pasiūlytas optimalus riedmuo keleiviams vežti maršrutu Vilnius–Trakai. Išvadose aptartas matematinio modelio efektyvumas ir siūlymai, kaip jį tobulinti.
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Makaravičiu, Laurynas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156423
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013) [66]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis