• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lengvojo automobilio NISSAN 200SX S14 dinaminio stovumo tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2013.008.pdf (850.0Kb)
Data
2013
Autorius
Ščiokinas, Aleksandras
Levulytė, Loreta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Automobilio stovumas – viena svarbiausių aktyvųjį saugumą sudarančių eksploatacinių savybių. Skiriami statinis ir dinaminis automobilio stovumas. Dinaminis stovumas nagrinėjamas per automobilio slydimą skersine kryptimi, kuris dažniausiai pasireiškia važiuojant dideliu greičiu, todėl šis parametras yra svarbus projektuojant automobilius bei parinkinėjant jų konstrukcinius elementus automobilių varžyboms. Straipsnyje nagrinėjamas lengvojo automobilio NISSAN 200SX S14 dinaminis stovumas, aprašoma masės centro aukščio nustatymo metodika ir pagal ją patikrintos minėto automobilio ribinio slydimo ir virtimo sąlygos. Analizuojama kokią įtaką skersinio virtimo bei slydimo leistinam didžiausiam greičiui posūkyje turi pakitusi tarpvėžės ilgio reikšmė.
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Ščiokinas, Aleksandras
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156425
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013) [66]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis