• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valstybinės reikšmės kelių naujos asfalto dangos ir rato sukibimo koeficiento tyrimas ir vertinimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2013.016.pdf (651.2Kb)
Data
2013
Autorius
Plioplys, Rimas
Sivilevičius, Henrikas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Kelio danga turi būti tokios tekstūros, kuri leidžia laiduoti rato sukibimo su danga koeficiento (RSDK) reikšmę, ne mažesnę kaip φL≥0,40 magistralinių kelių ir ne mažesnę kaip φL≥0,35 reikšmę krašto ir rajoninių kelių. Priimamos eksploatuoti naujos, rekonstruotos, regeneruotos ar padengtos paviršiaus apdaru kelio dangos RSDK reikšmė nustatoma blokuoto rato SRT−3 priekaba, jį stabdant kas 200 m. matuojamo kelio ilgio. Darbe pateikti 2011 ir 2012 metais išmatuotų valstybinės reikšmės kelių su nauju ar atnaujintu viršutiniu dangos sluoksniu RSDK statistiniai duomenys. Eksperimentiniai RSDK padėties ir sklaidos parametrai, jo normaliojo skirstinio teorinės tikimybių tankio kreivės leido nustatyti šio svarbiausio kelio dangos eksploatacinio rodiklio atitiktį normų reikalavimams tendencijas. Visų kelių RSDK aritmetiniai vidurkiai sumažėjo, o standartiniai nuokrypiai palyginti pagal Batleto kriterijų, statistiškai skyrėsi ir padidėjo tik magistralinių kelių.
Paskelbimo data (metai)
2013
Autorius
Plioplys, Rimas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156433
Kolekcijos
  • 16-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2013) / 16th Conference "Transport Engineering and Management" (2013) [66]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis