• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automobilio padangos ir kelio dangos sąveikos įtaka automobilio lėtėjimo parametrams

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2014.036.pdf (575.1Kb)
Data
2014
Autorius
Levulytė, Loreta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje pateikiama su nagrinėjama tematika susijusių mokslinių straipsnių apžvalga. Atliekama padangos ir kelio sąveikos lėtėjimo režime analizė, taip pat atliekama stabdymo pėdsako formavimosi teorinė analizė ir jos susidarymo charakteristikos. Pateikiami automobilio judėjimo dinamikos pagal stabdymo pėdsakų charakteristikas teoriniai nustatymo požymiai. Taip pat analizuojamas automobilio lėtėjimo procesas ir lėtėjimo pagreičio kaitos įtaka automobilio stabdymo kelio ir važiavimo greičio prieš eismo įvykį nustatymui. Nagrinėjama automobilio padangų pėdsako kelio dangoje formavimosi priklausomybė nuo automobilio padangos ir kelio sąveikos lėtėjimo parametrų intensyvaus lėtėjimo režime. Atliekama automobilio važiavimo greičio ir stabdymo kelio nustatymo priklausomybė pagal automobilio ratų paliktų, stabdymo pėdsakų ilgį.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Levulytė, Loreta
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156520
Kolekcijos
  • 17-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2014) / 17th Conference "Transport Engineering and Management" (2014) [67]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis