• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Slydimą imituojančios sistemos įtakos lengvojo automobilio dinaminėms charakteristikoms tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2015.002.pdf (497.5Kb)
Data
2015
Autorius
Jakas, Tautvydas
Žuraulis, Vidas
Nagurnas, Saulius
Skačkauskas, Paulius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje pateikti lengvojo automobilio slydimą imituojančios sistemos įtakos automobilio dinaminėms charakteristikoms tyrimai, – nagrinėjamos automobilio kėbulo svyravimų, dinaminių rato išvirtimo kampų priklausomybės nuo automobilio skersinio pagreičio bei automobilio kritiniai ir charakteringi greičiai. Pirmiausia, nustatomos automobilio dinaminės charakteristikos su slydimą imituojančia sistema. Atliekami eksperimentai, važiuojant nekintamo spindulio apskritimo trajektorija, didinant automobilio judėjimo greitį, kol automobilis praranda sukibimą su kelio danga. Remiantis ta pačia bandymų metodika, atliekami eksperimentiniai tyrimai be automobilio slydimą imituojančios sistemos. Pagal gautus rezultatus daromos išvados, kurioms automobilio dinaminėms charakteristikoms didžiausią įtaką turi slydimą imituojanti sistema.
Paskelbimo data (metai)
2015
Autorius
Jakas, Tautvydas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156552
Kolekcijos
  • 18-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2015) / 18th Conference "Transport Engineering and Management" (2015) [44]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis