Deginių recirkuliacijos įtaka dyzelinu ir B30 mišiniu dirbančio variklio darbo rodikliams
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2015Autorius
Žaglinskis, Justas
Daukšys, Vygintas
Rapalis, Paulius
Melaika, Mindaugas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Straipsnyje pateikti išmetamųjų deginių recirkuliacijos (EGR) įtakos dyzelinio variklio Audi 1,9 TDI, dirbančio skirtingais degalais, energetiniams ir aplinkosauginiams parametrams tyrimų rezultatai. Tyrimo tikslas susiformavo siekiant išsiaiškinti EGR sistemos poveikį dyzelinio variklio (su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) darbo parametrams. Nustatyta, jog energetiniai variklio parametrai (be, ηe, λ) pagerėjo atjungus EGR sistemą, tačiau buvo užfiksuotas stiprus (iki 65 %) vieno iš itin kenksmingų komponentų – azoto oksidų koncentracijos padidėjimas išmetamuosiuose deginiuose. Tuo pat metu buvo registruojamas 10–25 % dūmingumo rodiklio sumažėjimas pagal matavimo skalę.