Elektrifikuoto geležinkelio ruožo Naujoji Vilnia–Kena–Gudagojis–Molodečnas traukos pastočių kokybiniu parametru tyrimas
Abstract
Siekiant nustatyti AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) ir Baltarusijos geležinkeliai (BČ) elektrifikuojamo geležinkelio ruožo Naujoji Vilnia–Kena–Gudagojis–Molodečnas kontaktinio tinklo maitinimo patikimumą straipsnyje nagrinėjami egzistuojančių ir projektuojamų traukos pastočių techniniai parametrai. Straipsnyje pateiktas autorių siūlomas traukos pastočių apkrovos parametrų tyrimo metodas, kai traukos pastočių srovių vertes nustatomos pagal realų traukinių judėjimo grafiką. Elektrifikuoto geležinkelio ruožo Naujoji Vilnia–Kena–Gudagojis apkrovų srovių skaičiavimai atlikti pagal realų LG ir BČ 2015–2016 metų prekinių traukinių eismo tvarkaraštį atlikti modeliuojant, kad suformuotus prekinių traukinių sąstatus vietoj šilumvežių trauks elektrovežiai. Pateiktos išvados ir rekomendacijos tolimesnei geležinkelių elektrifikacijos plėtrai.