• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių reaktyviosios galios kompensavimo aspektai

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2017.028.pdf (884.0Kb)
Data
2017
Autorius
Šapronas, Linas
Liudvinavičius, Lionginas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjamos kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz energetinės sistemos ypatybės. Jos esminiai skirtumai nuo pramonės elektros energetinės sistemos ir su jais susijusiais energetinių rodiklių gerinimo teoriniais ir praktiniais sprendimais. Atlikta išsami AB „Lietuvos geležinkeliai“ elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz energetinių rodiklių analizė. Energetiniams rodikliams gerinti elektrifikuotose Lietuvos geležinkeliuose straipsnyje pateiktos reaktyviosios galios kompensavimo įrenginių (kondensatorių baterijų) jungimo principinės, automatizuoto valdymo struktūrinės schemos, pateikti traukos pastočių apkrovų, reaktyviosios galios kompensavimo įrenginių parametrų skaičiavimai. Naudojant autorių siūlymus galima efektyviai padidinti kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz sistemos galios faktorių, sumažinti kontaktinio tinklo aktyviosios galios, įtampos nuostolius bei bendrąsias elektros energijos išlaidas traukai.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Šapronas, Linas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156639
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017) [34]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis