• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių reaktyviosios galios kompensavimo aspektai

Thumbnail
View/Open
Transportas.2017.028.pdf (884.0Kb)
Date
2017
Author
Šapronas, Linas
Liudvinavičius, Lionginas
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje nagrinėjamos kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz energetinės sistemos ypatybės. Jos esminiai skirtumai nuo pramonės elektros energetinės sistemos ir su jais susijusiais energetinių rodiklių gerinimo teoriniais ir praktiniais sprendimais. Atlikta išsami AB „Lietuvos geležinkeliai“ elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz energetinių rodiklių analizė. Energetiniams rodikliams gerinti elektrifikuotose Lietuvos geležinkeliuose straipsnyje pateiktos reaktyviosios galios kompensavimo įrenginių (kondensatorių baterijų) jungimo principinės, automatizuoto valdymo struktūrinės schemos, pateikti traukos pastočių apkrovų, reaktyviosios galios kompensavimo įrenginių parametrų skaičiavimai. Naudojant autorių siūlymus galima efektyviai padidinti kintamosios srovės elektrifikuotų geležinkelių 25 kV, 50 Hz sistemos galios faktorių, sumažinti kontaktinio tinklo aktyviosios galios, įtampos nuostolius bei bendrąsias elektros energijos išlaidas traukai.
Issue date (year)
2017
Author
Šapronas, Linas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156639
Collections
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017) [34]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister