• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Keleivinių traukos riedmenų išorinių saugos pagalvių tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2018.010.pdf (979.5Kb)
Data
2018
Autorius
Akulavičius, Algimantas
Bureika, Gintautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjamos geležinkelio riedmenyse naudojamos techninės saugos priemonės. Išanalizavus mokslines publikacijas bei kitų šalių bei Lietuvos geležinkelių patirtį, nustatyta, kad traukinių susidūrimai su įvairiomis kliūtimis ant kelio (žmogus, gyvūnas, transporto priemonės) įvyksta kiekvieną dieną. Nagrinėjant pasyviąsias saugos priemones, išskiriamos išorinių saugos pagalvių panaudojimo galimybės: sprendžiami kūnų sąveikos dinaminiai uždaviniai. Nustatomi riedmenų išorinės oro pagalvės vertinimo kriterijai: kliūties po sąveikos greitis, pagreitis ir saugos oro pagalvės slopinimo charakteristikos. Pristatomi susidūrimo su kliūtimis skaitinio modeliavimo – riedmens susidūrimo su kliūtinis imitavimo – etapai. Detaliai nagrinėjamas žmogaus susidūrimo su riedmens oro pagalve dinaminis procesas, abiejų fizikinių kūnų deformacijų bei jų standumo deriniai, smūgio sukeliami pagreičiai ir žmogaus/ gyvūno išsigelbėjimo po smūgio galimybės/ sąlygos. Pabaigoje suformuluojamos išvados.
Paskelbimo data (metai)
2018
Autorius
Akulavičius, Algimantas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156654
Kolekcijos
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018) [36]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis