• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Geležinkelio kelio remonto mašinų parko formavimo strategija

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2018.023.pdf (965.0Kb)
Data
2018
Autorius
Ramanauskas, Marius
Vaičiūnas, Gediminas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Formuojant arba reorganizuojant geležinkelio kelio remonto mašinų parką visuomet reikia išspręsti du esminius klausimus: kokias (arba kurias) mašinas parke naudoti ir kur tas mašinas išdėstyti infrastruktūroje. Atsakymas į šiuos klausimus: turime užtikrinti reikiamą mašinų suminį našumą, esant kuo mažesniam mašinų skaičiui ir kuo mažesnėms jų eksploatavimo sąnaudoms. Straipsnyje pateikti šių uždavinių sprendimo pavyzdžiai Lietuvos geležinkelių infrastruktūros pavyzdžiu. Mašinų parko sudėčiai nustatyti straipsnio autoriai naudoja daugiakriterinius optimizavimo metodus. Mašinų laikymo vietoms nustatyti autoriai siūlo remtis kelio remonto darbų apimčių išsidėstymo svorio (svertinio) centro principu, modeliuojant mašinų išdėstymo schemą keletu galimų scenarijų, su įvairiu svorio centrų skaičiumi.
Paskelbimo data (metai)
2018
Autorius
Ramanauskas, Marius
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156667
Kolekcijos
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018) [36]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis