• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iešmo smailės ir pavaros matematinis modelis

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2018.028.pdf (992.4Kb)
Data
2018
Autorius
Simonavičius, Mindaugas
Bogdevičius, Marijonas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Nagrinėjamas iešmo smailių ir pavaros matematinis modelis, kuris sudarytas iš elektros variklio, pavaros reduktoriaus, krumpliaračių, velenų, krumpliastiebio tarpusavio sąveikos su iešmo smailėmis. Sudarytas iešmo pavaros dinaminis modelis, iešmo pavaros transmisijos matematinis modelis, įvedus variklio sukimo momento kitimo lygtį, modelyje įvertintas kintamos geometrijos iešmo smailes standumas, iešmo smailės inercijos momentai. Šiuo modeliu galima tirti iešmo pavaros elementų sukamojo judesio poveikį įvertinant kintamos geometrijos iešmo smailių standumą. Geležinkelyje iešmai yra ypatingai svarbus viršutinės kelio konstrukcijos elementas, kuris padeda sukurti bendrą nepertraukiamą traukinių judėjimo tinklą. Iešmo pavaros paskirtis perjungti, užrakinti ir kontroliuoti iešmo padėtį.
Paskelbimo data (metai)
2018
Autorius
Simonavičius, Mindaugas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156672
Kolekcijos
  • 21-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2018) / 21st Conference "Transport Engineering and Management" (2018) [36]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis