• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reguliuojamo oro aptako įtakos automobilio dinaminėms savybėms tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2019.004.pdf (1.072Mb)
Data
2019
Autorius
Petrauskas, Linas
Žuraulis, Vidas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiame straipsnyje nagrinėjama oro aptako įtaka automobilio dinaminėms savybėms, keičiant jo atakos kampą prie skirtingų važiavimo greičių. Naudojantis kompiuterine aerodinamikos simuliavimo programa Airfoil, tiriamos pasirinkto NACA12414 aptako aerodinaminės charakteristikos ir sudaroma oro aptako generuojamos vertikalios prispaudimo jėgos priklausomybė nuo jo atakos kampo bei nuo važiavimo greičio. Eksperimentinio tyrimo metu pagal pakabos poslinkius nustatytas pasirinkto automobilio BMW Z3M bendras pakabos standumo koeficientas. Atlikus bandomuosius važiavimus skirtingais atakos kampais sumontuotu oro aptaku ir išmatavus dinaminį pakabos poslinkį nustatytas vertikalaus prispaudimo jėgos dydis, tenkantis galiniams ratams įvairiais važiavimo greičiais. Naudojantis padangų sukibimo charakteristikomis, pagal gautą aerodinaminę prispaudimo jėgą nustatytos išilginės ir skersinės padangų sukibimo su keliu jėgų pokytis. Išnagrinėjus eksperimentinio bandymo ir teorinių skaičiavimų rezultatus nustatytas automobilio dinaminių savybių pokytis bei optimalios atakos kampo vertės, konkrečios lenktynių trasos ruože.
Paskelbimo data (metai)
2019
Autorius
Petrauskas, Linas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156683
Kolekcijos
  • 22-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2019) / 22nd Conference "Transport Engineering and Management" (2019) [22]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis