Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBučmys, Žilvinas
dc.date.accessioned2025-03-05T07:09:49Z
dc.date.available2025-03-05T07:09:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn9786094575365en_US
dc.identifier.issn2029-7157en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156729
dc.description.abstractNagrinėjamas pusiau pasiduodančių plieninių plonasienių rėmų modeliavimas baigtinių elementų metodu. Sumodeliuoti du modeliai - E180C2 ir E180D1. Panaudoti fizinis ir geometrinis netiesiškumai, kontaktinės sąlygos. Skaitiniu metodu apskaičiuojamas plieninio rėmo kolonos horizontalusis poslinkis, suirimo pobūdis. Rezultatai, gauti skaitiniu metodu, lyginami su eksperimentiniais rezultatais, kuriuos atliko Yu ir kt. (2005). Palyginus rezultatus matyti, kad E180C2 modelio skaitiniu eksperimentu gauta laikomoji galia didesnė 0,2%, o poslinkis ties laikomąja galia skaitinio eksperimento didesnis 16,0%. E180D1 modelio skaitiniu eksperimentu gauta laikomoji galia didesnė 5,9%, o poslinkis ties laikomąja galia skaitinio eksperimento didesnis 22,0%.E180C2 ir E180D1 modelių suirimo vieta sutampa abiejų metodų – išklumpa sijos sienelė.en_US
dc.description.abstractThe problem of thin-walled semi-rigid steel frame modeling using finite element method is examined. Two model were made - E180C2 and E180D1. Physical and geometrical nonline-arity and contact conditions were used. Horizontal deflection of column of steel frame was calculated as well as failure of the constructions. All the results were compared with the results of Yu et al. (2005). Comparing the results it was revealed that using finite element analysis bearing load of E180C2 model is higher 0,2 % and horizontal deflection is higher 16,0 %. E180D1 model's bearing load was 5,9 % higher and horizontal deflection was 22,0 % higher using finite element analysis. Failure mode of both models E180C2 and E180D1 comparing to Yu et al. (2005) and finite element analysis is the same - beam's web buckles..en_US
dc.format.extent5 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156609en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.statyba.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2013/paper/view/34en_US
dc.subjectšaltai formuoti skerspjūviaien_US
dc.subjectplonasieniai elementaien_US
dc.subjectpusiau standūs mazgaien_US
dc.subjectskaitinis eksperimentasen_US
dc.subjectcold-formed sectionsen_US
dc.subjectthin-walled elementsen_US
dc.subjectsemi-rigid jointsen_US
dc.subjectfinite element methoden_US
dc.titlePlieninių plonasienių pusiau pasiduodančių mazgų skaitinis modeliavimasen_US
dc.title.alternativeDetection of aluminum skin and doubler disbonding on civil transport aircraft outer fuselage using active thermography with uncooled thermal imageren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeStatybinės konstrukcijos ir konstrukcijų mechanikaen_US
dcterms.issued2013-03-22
dcterms.references13en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleStatyba: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil Engineering: Proceedings of the 16th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą