Socialinių ir vertybinių aspektų įtaka statybos ir nekilnojamojo turto sektoriaus vertės kūrimo grandinei
Abstract
Straipsnio tikslas yra išnagrinėti socialinės atsakomybės ir vertybių svarbą bei taikomus principus statybos ir nekilnojamojo turto įmonėse. Darbe yra apžvelgiama socialinės atsakomybės sąvoka, Nacionalinis socialiai atsakingų įmonių tinklas Lietuvoje ir jam priklausančios statybos ir nekilnojamojo turto sektoriaus įmonės. Taip pat straipsnyje yra pateikiamas Lietuvos statybos ir nekilnojamojo turto sektoriaus įmonių socialinės atsakomybės tyrimas bei šiuolaikinis statybos ir nekilnojamojo turto sektoriaus vertės kūrimo grandinės modelis. The main intention of this article is to analyze the impact and importance of corporate social responsibility and values to construction and real estate companies. The paper is an over-view of corporate social responsibility concept, National net-work of social responsible companies in Lithuania, construction and real estate companies that belong to it. Also, the article presents an analysis of social responsible construction and real estate companies and proposes a recommended value chain of a modern construction and real estate sector.