• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Architecture = marketing / Architecture of spectacle as media of marketing / Case study: PRADA / KOOLHAAS

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
msk.2017.302.pdf (1.221Mb)
Data
2017
Autorius
Samardžija, Duško
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Main goal is to examine the architecture of spectacle as a medium of marketing based on researching the correlation of architecture, spectacle and marketing. The case study is the cooperation between architect Rem Koolhaas and his studio OMA/AMO and fashion house PRADA. Basic scientific approach is based on an analytical research of the ephemeral architecture of spectacle, and a comprehensive monitoring and inference characteristics of the phenomenon. The paper is based on the thesis that a phenomenon of the ephemeral architecture of spectacle, becomes multivalent composition of spectacle`s functions as the frame for the event/experience. The functions are used as a resource of manipulation of customer`s emotions in purpose of economic gain of companies. The study is conceived as a contribution to the critical analysis of ephemeral architecture of spectacle and as a result it is showed that architecture posses marketing potential which is used for marketing purpose in world of business.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Samardžija, Duško
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157061
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis