Važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo ─ ,,Miesto vartų” greičio sumažinimo efektyvumas
Abstract
Šiame straipsnyje aptariama viena iš Lietuvos kelių tinkle diegiamų inžinerinės saugumo priemonė, tai važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo ─ „miesto vartų“ greičio sumažinimui efektyvumas. Trumpai apžvelgiama saugumo priemonė, ją sudarančios kitos saugumo priemonės, pagrindiniai parametrai, nuo kurių priklauso greičio sumažinimas inžinerinės saugumo priemonės įdiegimo vietoje. Apžvelgiama esama įrengtų „miesto vartų“ situaciją Lietuvos krašto keliuose, jų efektyvumas ir priežastys dėl kurių „miesto vartai“ veikia netinkamai ar išvis neveikia. Pateikiami pasiūlymai ir rekomendacijos kaip gerinti eismo saugumo situaciją tobulinant „miesto vartus“.