• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Darni aplinka / Sustainable Environment
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Potencialiai pavojingų ruožų nustatymas Utenos regiono keliuose

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
kk.2017.210.pdf (706.5Kb)
Data
2017
Autorius
Dindaitė, Sandra
Žilionienė, Daiva
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Automobilių kelių avaringumas vertinamas keliais metodais. Šiame darbe taikytas avaringumo koeficiento ir eismo įvykių tankio nustatymo metodai, kurie suteikia galimybę atlikti pavojingų kelio ruožų analizę visuose VĮ „Utenos regiono keliai“ prižiūrimuose valstybinės reikšmės keliuose. Įmonė prižiūri 2493,964 km valstybinės reikšmės automobilių kelių, iš jų: 157,78 km magistralinių, 572,174 km krašto ir 1764,010 km rajoninių kelių. Atlikta penkerių metų (2012−2016 metų) eismo įvykių statistinė analizė. Apie valstybinės reikšmės automobilių kelių geometrinius parametrus, eismo sąlygas, VMPEI, eismo įvykių duomenis ir pan. pasinaudota kompiuterinės programos „ Tarva LT“ duomenų baze. Apskaičiuota avaringumo koeficiento kritinė reikšmė, valstybinės reikšmės kelių tinkle, suskaidytame į 2510, vienodus, 1 km ruožus ir homogeninėse kelių ruožų grupėse. Pavojingi kelių ruožai homogeninėse grupėse nustatyti pasinaudojus istoriniais ir prognozuojamais eismo įvykiais, o vienoduose 1 km ruožuose pasinaudojus istoriniai eismo įvykiais.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Dindaitė, Sandra
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157145
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Civilinė inžinerija ir geodezija“ (2017) / 20th Conference "Civil engineering and geodesy" (2017) [72]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis