Skandinaviškųjų šalių verslo modelio specifika, pagrindiniai Lietuvos kelių transporto operatorių įėjimo į rinką barjerai
Santrauka
Nagrinėjama Skandinavijos krypties rinkų įsisavinimo problema Lietuvos kelių transporto imonėms. Apžvelgta
mokslinė literatūra (straipsniai, publikacijos), pasinaudota tyrimų bei statistiniais duomenimis. Pateikti infliacijos, BVP, nedarbo
lygio, vartojimo rodikliai. Analizuota Skandinavijos rinkų specifika, verslo ypatumai. Analizuojant aprašyti pagrindiniai
rinkos vertinimo metodai, pasinaudota konkurencigumo įvertinimo arba kitaip – McKinsey/General Electrics matrica.
Prieita išvados, kad Skandinavijos rinka nėra dar įsisavinta Lietuvos transporto sektoriuje, tačiau nestokojanti potencialo.
Reikalinga suvokti skandinaviška kokybės, „žalumo“ ir patikimumo modelį bei plėtoti bendradarbiavimą, plečiant maršrutų
geografiją.