• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saugumo užtikrinimo vežant pavojingus krovinius kelių transportu teorinių aspektų analizė

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
transportas-lt-297-300.pdf (228.3Kb)
Data
2012
Autorius
Vilčinskas, Rytis
Batarlienė, Nijolė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Pavojingųjų krovinių gabenimo problemos kelių transportu mažai kur analizuojamos ir aprašomos. Galima teigti, kad prieš kelis metus Lietuvoje niekas nekreipė didelio dėmesio į atskiras pavojingų krovinių klases, jų markiravimą, pakavimą, sandėliavimą. Didesnis dėmesys buvo skiriamas tik pavojingiausioms klasėms. Dabartiniai pavojingųjų krovinių gabenimo reikalavimai ir kontrolė Lietuvoje įsigaliojo gerokai vėliau. Lietuva, įstojus į Europos Sąjungą, privalėjo sugriežtinti pavojingų krovinių vežimo tvarką ir taisykles, vadovaujantis direktyvomis ir kitais teisiniais aktais, kad galėtu importuoti ir eksportuoti pavojingus krovinius, užtikrinant saugumą. Didžiausia problema, tai avarijų su pavojingais kroviniais likvidavimas. Didėjant pavojingų krovinių poreikiams didėja ir pavojingų krovinių srautai. įvertinus pavojingų kroviniu grėsme žmonėms ir aplinkai jų gamybos ir vežimo metu matosi, jog būtina užtikrinti šių procesų saugą. Dažniausiai įvykiai ir avarijos įvyksta ne dėl pavojingų krovinių savybių, o dėl klaidų, kurios padaromos gaminant ir transportuojant pavojingus krovinius.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Vilčinskas, Rytis
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157309
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis