• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darbo zonos įtaka automobilių eismo kelyje parametrams

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
transportas-lt-393-398.pdf (736.4Kb)
Data
2012
Autorius
Pareigis, Artūras
Sivilevičius, Henrikas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Darbo zona yra svarbus kelio infrastruktūros laikinas elementas, užtikrinantis eismo dalyvių ir kelio darbuotojų saugumą kelyje. Darbe pateikiamos pagrindinės darbo zonos atsiradimo priežastys. Kelio darbo vietos suklasifikuotos pagal kelis kriterijus. Straipsnyje analizuojamos dvi darbo zonų problemos: eismo saugumo ir intensyvumo. Eksperimentinis tyrimas atliktas vienos krypties dviejų eismo juostų kelio ruože. Šiame ruože reikalaujama vairuotojams sumažinti greiti iki leistino 70 km/h. Eksperimento metu atliktas transporto priemonių greičių matavimas DL 1 prietaisu. Greičio matavimai atlikti pasirinktoje darbo zonoje. Gauti rezultatai parodė, kad greičio pokytis važiuojant per darbo zoną sumažėja 34 % lyginant su normaliomis eismo salygomis.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Pareigis, Artūras
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157329
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis