Mišriosios traukos riedmenų naudojimo Lietuvos geležinkeliuose galimybių tyrimas
Abstract
Straipsnyje nagrinėjami mišriosios traukos lokomotyvų, kurie, nepriklausomai nuo geležinkelio ruožo tipo gali
vežti keleivius ir krovinius ir elektrifikuotų geležinkelio ruožu, ir neelektrifikuotu. Išryškinti šių traukos riedmenų pranašumai
prieš įprastinius šilumvežius bei elektrovežius. Pateikti pasaulio mastu eksploatuojamų bei eksploatuotų mišriosios traukos
lokomotyvų tipai, modeliai bei jų charakteristikos. Pasirenkamas Lietuvos geležinkelių sistemos geležinkelio ruožas, kuriame
palyginamos dabar tame ruože eksploatuojamų šilumvežių ir/ar elektrovežių bei siūlomo eksploatuoti mišriosios traukos
lokomotyvo eksploatacinės sąnaudos, charakteristikos ir naudingumo koeficientas.