Show simple item record

dc.contributor.authorPetrauskaitė, Eglė
dc.date.accessioned2025-04-24T08:25:05Z
dc.date.available2025-04-24T08:25:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157412
dc.description.abstractPrekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui alkoholinių gėrimų rinkoje. Straipsnyje analizuojama prekės ženklo samprata, išskiriamos ir apžvelgiamos jo funkcijos organizacijai, taip įvertinant tikrąją prekės ženklo naudą. Analizuojant antrinius šaltinius, mokslinės literatūros šaltinius, vertinamas prekės ženklo poveikis organizacijos finansiniams rodikliams. Pateikiami elementai, kurie turi būti tobulinami, formuojant prekės ženklą. Aprašant kaip jie suvokiami ir iš ko susideda, tampa paprasčiau suvokti kuriam dėmesio reikia skirti daugiausia. Straipsnio tikslas – išnagrinėti prekės ženklo įtaką įmonės pelningumui. Taikomi tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, antrinių šaltinių analizė.en_US
dc.description.abstractBrand is an instrument which imparts significant information about quality, image and prestige. It also creates specific feelings and associations related with product. Consumers feels more confident when buying a brand they are familiar with. This article describes how brand influences profitability in alcoholic beverage market. It also contents the analysis of brand conception and its relation with organization. Brand influence to profitability is analysed during the study of scientific and secondary information sources. Significant elements of brand building are also mentioned. The characterization of these elements indicates the primal ones.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectorganizacijaen_US
dc.subjectpelningumasen_US
dc.subjectlojalumasen_US
dc.subjectvartotojasen_US
dc.subjectpelnasen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectyielden_US
dc.subjectprofiten_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.titlePrekės ženklo įtaka organizacijos pelningumuien_US
dc.title.alternativeThe organization yield impact of branden_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references30en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record