Browsing 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) by Title
Now showing items 1-20 of 30
-
Aplinkosaugos vadybos sistemų – EMAS ir ISO 14001 standarto analizė
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje analizuojama aplinkos apsaugos vadybos sistemos poreikis organizacijose, kokie šiandieninės visuomenės iššūkiai skatina diegti naujas technologijas, tausoti turimus gamtos išteklius, gerinti organizacijos ... -
Aspects of liquidity risk management: case of Lithuanian commercial banks
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Since commercial banks mostly operate with borrowed financial resources and financial crisis turmoil had a major influence on banking sector, precise understanding and management of the liquidity risk is obligatory for ... -
CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje ... -
Darnaus vystymo(si) esmėvoka
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ... -
Elektroninio verslo valdymo sistemų kūrimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjama verslo valdymo sistemos samprata, apžvelgiamos mokslinės literatūros darbuose pateikiamos verslo valdymo sistemos sampratos. Pateikiamos įvairių autorių išskiriamos verslo valdymo sistemų diegimo organizacijo ... -
Elektroninis marketingas ir reklama internete
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo ... -
Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Ilgalaikiai bedarbiai – tai pakankamai didelė ir viena iš labiausiai pažeidžiamų gyventojų grupių, kuri ne visada objektyviai suvokia savo padėtį darbo rinkoje. Dažniausiai žemas ilgalaikių bedarbių išsilavinimo lygis, ... -
Inovacijos ir verslas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, ... -
Įmonės rodiklių pritaikomumas nustatant investicinį patrauklumą: teorinis aspektas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjama įmonės veiklos vertinimo problema potencialaus investuotojo požiūriu: kaip nepasimesti pateikiamų veiklos vertinimo rodiklių aibėje, kaip suprasti jų reikšmę iš investicinio patrauklumo pozicijų. Trumpai išdėstyti ... -
Įmonės žinių bazės formavimo aspektai
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Siekiant prisitaikyti prie šiuolaikinio verslo sąlygų, būtina vieningai valdyti visus įmonės informacinius procesus, resursus, o pačioje įmonėje bei bendraujant su verslo partneriais neišvengiamai reikia dalintis žiniomis. ... -
Kompetencijos vaidmuo priimant inovatyvius sprendimus tarptautinėse organizacijose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Analizuojamos teorijos ir sąvokos, apibrėžiančios kompetencijos vaidmenį organizacijose. Nagrinėjama problematika – vadovo kompetencijos svarba ir įtaka priimant inovatyvius sprendimus. Palyginamos mokslinių straipsnių tyrimų ... -
Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros problemos
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje nagrinėjama problematika yra susijusi su Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros kliūtimis, kur aptariami smulkaus ir vidutinio verslo nustatymo kriterijai bei reikšmė šalies ekonomikos ... -
Macroeconomic variables and its causality between stock market prices during worldwide financial crisis: Lithuanian case
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)It is often claimed that stock prices are determined on the basis of some key macroeconomic indicators. That means that macro-economic factors may influence investors' decisions to invest and motivates many researchers ... -
Migracijos proceso veiksnių tyrimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje aptariamos pagrindinės darbo jėgos migracijos teorijos, pagal kurias yra nustatomi ir analizuojami pagrindiniai veiksniai, kurie daro poveikį migracijos procesams (mikroekonominiai, makroekonominiai ir ... -
Nekilnojamojo turto agento profesinės rizikos vertinimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Sparčiai didėjant informacijos srautams, auga darbo intensyvumas. Per vieną darbo valandą nekilnojamojo turto agentui reikia atlikti daug daugiau operacijų nei bet kada anksčiau. Tai didina nekilnojamojo turto agento ... -
Nepriklausomo kino kaip paslaugos marketingo ypatybės
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjant nepriklausomo kino marketingo ypatybes aptariamas santykis tarp meno ir verslo, aiškinamasi kokiais aspektais jie vienas kitą papildo ir remia. Taip pat lyginami skirtingų autorių marketingo planavimo etapai ... -
Organizacinių pokyčių vertinimas diegiant finansų apskaitos informacinę sistemą
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Sėkminga organizacijos plėtra neįsivaizduojama be naujausių informacinių technologijų diegimo. Tad straipsnyje apžvelgta informacinių technologijų įtaka organizacijai, jos valdymo struktūrai. Apžvelgta organizacijos personalo ... -
Perdavimo-priėmimo akto reikšmė statybos versle
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Pagal statybos rangos sutartį atliktų darbų rezultato perdavimas ir priėmimas yra galutinis ir vienas iš esminių sutarties vykdymo etapų. Įprastai šiam tikslui surašomas tam tikros formos dokumentas, kurį pasirašo darbus ... -
Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui ... -
Rinkodara socialiniuose tinklapiuose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei ...