Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDadayan, Arminė
dc.date.accessioned2025-04-24T08:42:16Z
dc.date.available2025-04-24T08:42:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157419
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, kaip pagerinti inovacinio proceso planavimą. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, koks turi būti marketingas plėtojant inovacijas, aprašyta, kokios inovacijų strategijos būna ir kokia yra kiekvienos strategijos reikšmė. Kadangi rizika nuo inovacijų neatskiriama, straipsnyje yra išvardintos sąlygos, dėl kurių kyla rizika ir nustatyta, kaip skatinti protingą riziką. Straipsnyje paskutinė tema skirta inovacijų plėtojimo galimybėms Lietuvoje.en_US
dc.description.abstractIn this article innovation meaning as well as influence on todays business is analised, various innovation processes are described, numerous authors‘ opinions are studied; some offers are provided in order to increase the process planning development. Also, this article introduces different authors‘ points of view on how to push forward innovations using marketing; described numerous innovation strategies and their meanings. Assuming that risk is undividable with innovation, there are terms listed which provide risk determination and motivate “clever“ risk. In this article the last theme is dedicated to innovation development opportunities in Lithuania.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectinovacijosen_US
dc.subjectinovacinė veiklaen_US
dc.subjectinovacijos versleen_US
dc.subjectinovacijų marketingasen_US
dc.subjectinovacijų rizikaen_US
dc.subjectinovacijų strategijosen_US
dc.subjectinovacijų plėtojimasen_US
dc.subjectinovacijos Lietuvojeen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectinnovative activityen_US
dc.subjectinnovations in businessen_US
dc.subjectinnovations marketingen_US
dc.subjectinnovations risken_US
dc.subjectinnovation strategiesen_US
dc.subjectinnovations developmenten_US
dc.subjectinnovations in Lithuaniaen_US
dc.titleInovacijos ir verslasen_US
dc.title.alternativeInnovations and businessen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references10en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą