Show simple item record

dc.contributor.authorGlebik, Tatjana
dc.date.accessioned2025-04-24T08:46:35Z
dc.date.available2025-04-24T08:46:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157421
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo „4P“ kompleksas bei elektroninio marketingo kompleksas. Analizuojamas komunikavimas kaip elektroninio marketingo komplekso elementas. Straipsnyje pateikiami reklamos internete metodai. Interneto svetainė, reklaminės juostos, iškylančioji ir įterpiamoji reklamos, baneriai, reklama paieškos svetainėse, kontekstinė reklama, reklama elektroniniu paštu, vaizdo reklama, nuorodos internete, tekstinė reklama, reklama diskusijų ir naujienų grupėse nagrinėjami kaip reklamos internete priemonės ir tipai, pateikiamos skirtingų autorių nuomonės.en_US
dc.description.abstractIn this article traditional marketing and e-marketing theory is analyzed, main differences are shown between those two kinds of marketing. Also, “4P” concept of traditional marketing is discussed. The article analyses communication as a part of emarketing, some methods of advertising are also given in it, as well as internet page, advertisement lines, pop-up and popunder advertisements, banners, context ads, e-mail ads, flash ads, forum and news ads, internet advertisement methods and types, different authors’ points of view are shown.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjecttradicinis marketingasen_US
dc.subjectelektroninis marketingasen_US
dc.subjectreklamaen_US
dc.subjectinternetasen_US
dc.subjectsvetainėen_US
dc.subjecttraditional marketingen_US
dc.subjecte-marketingen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectweb pageen_US
dc.titleElektroninis marketingas ir reklama interneteen_US
dc.title.alternativeE-marketing and advertising in the interneten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references8en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record