Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorJasiukonytė, Klaudija
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-09-15T12:36:08Z
dc.date.available2025-09-15T12:36:08Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-01-24
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158921
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama, kaip įvertinti skirtingų integruotos rinkodaros komunikacijos priemonių poveikį vartotojų elgsenai. Tai yra svarbu norint išsiaiškinti, kurios priemonės yra efektyviausios. Straipsnio tikslas – sukur ti teorinį vartotojų elgsenos modelį, remiantis integruotos rinkodaros komunikacijos poveikiu vartotojams. Atlikta mokslinės literatūros analizė atskleidė integruotos rinkodaros komunikacijos sampratą ir ją sudarančias pagrindines priemones. Kiekviena priemonė išnagrinėta atskirai, apibrėžiant jos esmę, funkcijas, privalumus bei trūkumus. Straips nyje išanalizuota vartotojų elgsenos samprata, remiantis atliktais moksliniais tyrimais ir mokslinės literatūros analize, išskirti pagrindiniai veiksniai, darantys įtaką vartotojams bei jų pasirinkimams ir išanalizuotas vartotojų prekių pirki mo procesas. Išnagrinėjus įvairius jau atliktus tyrimus, analizuojančius integruotos rinkodaros komunikacijos poveikį vartotojo elgsenai, pastebėta, kad trūksta tyrimų, apimančių ne tik atskiras rinkodaros priemones, bet visą jų visumą. Atsižvelgiant į šį trūkumą, sudarytas teorinis vartotojų elgsenos vertinimo modelis, grindžiamas integruotos rinko daros komunikacijos poveikiu vartotojų elgsenai. Sukurtas modelis padės tolesniems tyrimams, siekiant ištirti, kokie veiksniai bei kurios integruotos rinkodaros komunikacijos priemonės daro poveikį vartotojų elgsenai, ir nustatyti, kuri priemonė turi daugiausiai įtakos.en_US
dc.description.abstractThe article analyses how to assess the impact of different integrated marketing communication tools on consumer behaviour. This is important in order to find out which tools are most effective. The aim of the paper is to develop a theoretical model of consumer behaviour based on the impact of integrated marketing communication on consumers. The analysis of the scientific literature has revealed the concept of integrated marketing communication and the main tools that make it up. Each tool is analysed separately, defining its essence, functions, advantages and disadvantages. The article analyses the concept of consumer behaviour based on research and literature analysis, identifies the main factors influencing consumers and their choices, also analyses the process of consumer purchasing. An examination of the various studies already completed analysing the impact of integrated marketing communications on consumer behaviour reveals a lack of research covering not only individual marketing tools, but the whole range of marketing tools. In view of this deficiency, a theoretical model for assessing consumer behaviour has been developed, based on the impact of integrated marketing communications on consumer behaviour. The model will support further research to investigate which factors and which integrated marketing communication tools have an impact on consumer behaviour and to identify which tool is the most important.en_US
dc.format.extent13 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectintegruota rinkodaros komunikacijaen_US
dc.subjectreklamaen_US
dc.subjectasmeninis pardavimasen_US
dc.subjectryšiai su visuomeneen_US
dc.subjectpardavimų skatinimasen_US
dc.subjecttiesioginė rinkodaraen_US
dc.subjectvartotojų elgsenaen_US
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpersonal sellingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectconsumer behaviouren_US
dc.titleIntegruotos rinkodaros komunikacijos poveikio vartotojų elgsenai vertinimo modelisen_US
dc.title.alternativeA model for evaluating the impact of integrated marketing communications on consumer behaviouren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijos / Actualities of Organisational Development Managementen_US
dcterms.dateAccepted2023-06-29
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references47en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence