Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorRadavičius, Tomas
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-09-15T12:53:51Z
dc.date.available2025-09-15T12:53:51Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-01-25
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158925
dc.description.abstractStraipsnyje yra nagrinėjamos prekybos internetu paslaugų teikimo tendencijos. Patyrusi stiprų augimo šuolį koronaviruso pandemijos metu internetinė prekyba tapo viena iš sparčiausiai augančių pramonės šakų. Norint pradėti sėkmingai teikti paslaugas internetu yra labai svarbu analizuoti rinką, kurioje ir bus prekiaujama. Kertinė rinkos da lis yra klientai. Analizuojant jų norus, būdo bruožus, poreikius, nustatant lytį ar metus galima ne tik įvertinti tikslinę auditoriją, tačiau ir į tai atsižvelgus siūlyti prekes ir paslaugas, prognozuoti įmonės pardavimų ateitį. Yra manoma, jog būtent amžius labiausiai nulemia tikėtiną apsipirkinėjimą internetu. Straipsnio tikslas – nustatyti įvairių Lietuvos gyventojų amžiaus grupių pirkimą internetu. Taikant mokslinės literatūros ir statistikos duomenų analizės metodus bei naudojantis statistinių duomenų analizavimo variantų prioritetų nustatymo metodu TOPSIS yra atliktas Lietuvos gyventojų, perkančių prekes ir paslaugas internetu, tyrimas. Atsižvelgus į penkių metų statistinius duomenis buvo ištirta, koks yra elektroninio apsipirkinėjimo pasiskirstymas tarp įvairių vartotojų amžiaus grupių, nustatyta, kad 25–34 metų grupėje pirkimas internetu yra paplitęs labiausiai, o 65–74 – mažiausiai.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the trends in providing online trading services. Having experienced a strong growth spurt during the coronavirus pandemic, online trading has become one of the fastest-growing industries. In order to start providing services online successfully, it is very important to analyze the market in which you will be trading. The key part of the market is customers. By analyzing their needs, characteristics, determining their gender or age, you can not only evaluate the target audience, but also offer products and services accordingly, predict the future sales of the company. It is believed that age is the most significant factor in determining the likelihood of online shopping. The aim of the article is to determine the purchase of various Lithuanian residents age groups on the Internet. Using scientific literature, statistical data analysis and the technique for order preference by similarity to the ideal solution TOPSIS, a study of Lithuanian residents who buy goods and services online was conducted. Based on five years of statistical data, the distribution of e-shopping among various age groups of users was examined, it was found that the 25–34 age group has the most widespread online purchases, and the 65–74 age group has the least.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectprekyba internetuen_US
dc.subjectprekės ir paslaugosen_US
dc.subjecttendencijosen_US
dc.subjectelektroninis pirkimasen_US
dc.subjectTOPSIS metodasen_US
dc.subjecttikslinė rinkaen_US
dc.subjecttikslinė rinkodaraen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectgoods and servicesen_US
dc.subjecttrendsen_US
dc.subjectonline shoppingen_US
dc.subjectTOPSIS methoden_US
dc.subjecttarget marketen_US
dc.subjecttarget marketingen_US
dc.titlePrekybos internetu paslaugų teikimo tendencijosen_US
dc.title.alternativeTrends in the provision of online trade servicesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijos / Actualities of Organisational Development Managementen_US
dcterms.dateAccepted2023-06-29
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references19en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence