• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Orlaivio sparno aerodinaminių parametrų modeliavimo tikslumo įvertinimas remiantis matavimų rezultatais

Thumbnail
View/Open
EGP_2005_04.pdf (1.369Mb)
Date
2005
Author
Pakalnis, Egidijus
Metadata
Show full item record
Abstract
Pilotuojamiems orlaiviams keliami vienodi skrydžio saugumo reikalavimai nepriklausomai nuo jų dydžio ir skrydžio greičio. Sparčiai vystantis mažų greičių aviacijai aktualu mažinti tokių orlaivių projektavimo, gamybos ir bandymų išlaidas, išlaikant tą patį skrydžio saugumo lygį. Kadangi orlaivio skrydžio savybes daugiausia nulemia sparno aerodinaminės savybės, ypač aktualu pigiai ir greitai kurti sparnus mažų greičių orlaiviui. Tam reikalingas patikimas, sąlyginai paprastas sparno projektavimo metodas, kurio tikslumas būtų pagrindžiamas sparno profilių matavimo rezultatais aerodinaminiame vamzdyje. Mažų grei��ių orlaivio projektavimo procese tiesioginių sparno matavimų rezultatų aerodinaminiame vamzdyje panaudojimas yra apribotas, nes dėl didelės sparnų įvairovės kiekvieno sparno atveju būtina atlikti unikalius kompleksinius matavimus. Čia išvardintos aplinkybės sudarė sąlygas pradėti tyrimus, skirtus pritaikyti matavimų inžinerijoje naudojamus matavimų metodus matematiškai modeliuojant orlaivio sparno aerodinamines jėgas.
 
Dissertation presents a method of aircraft wing modeling. The method combines wing modeling by means of flat elements and horseshoe-shaped vortices with an algorithm what takes into consideration non-linear characteristics of wing airfoils. This algorithm provides for a possibility of using the results of both numerical and measurement results in calculation of aerodynamic forces of a wing. A methodology is included to evaluate convergence of the calculation process and to establish conditions of reliability of the results. Calculation results are presented for lift and drag force coefficients of 24 different wings. These results are compared with the results obtained by other authors and measurement results in wind tunnel. Dissertation consists of Introduction, 4 chapters, Conclusions, List of Literature, List of Publications and Addendum. The total scope of the dissertation - 90 pages, 96 pictures, 1 table and 1 addendum.
 
Issue date (year)
2005
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108863
Collections
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries [1724]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister