• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Orlaivio sparno aerodinaminių parametrų modeliavimo tikslumo įvertinimas remiantis matavimų rezultatais

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
EGP_2005_04.pdf (1.369Mb)
Data
2005
Autorius
Pakalnis, Egidijus
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Pilotuojamiems orlaiviams keliami vienodi skrydžio saugumo reikalavimai nepriklausomai nuo jų dydžio ir skrydžio greičio. Sparčiai vystantis mažų greičių aviacijai aktualu mažinti tokių orlaivių projektavimo, gamybos ir bandymų išlaidas, išlaikant tą patį skrydžio saugumo lygį. Kadangi orlaivio skrydžio savybes daugiausia nulemia sparno aerodinaminės savybės, ypač aktualu pigiai ir greitai kurti sparnus mažų greičių orlaiviui. Tam reikalingas patikimas, sąlyginai paprastas sparno projektavimo metodas, kurio tikslumas būtų pagrindžiamas sparno profilių matavimo rezultatais aerodinaminiame vamzdyje. Mažų grei��ių orlaivio projektavimo procese tiesioginių sparno matavimų rezultatų aerodinaminiame vamzdyje panaudojimas yra apribotas, nes dėl didelės sparnų įvairovės kiekvieno sparno atveju būtina atlikti unikalius kompleksinius matavimus. Čia išvardintos aplinkybės sudarė sąlygas pradėti tyrimus, skirtus pritaikyti matavimų inžinerijoje naudojamus matavimų metodus matematiškai modeliuojant orlaivio sparno aerodinamines jėgas.
 
Dissertation presents a method of aircraft wing modeling. The method combines wing modeling by means of flat elements and horseshoe-shaped vortices with an algorithm what takes into consideration non-linear characteristics of wing airfoils. This algorithm provides for a possibility of using the results of both numerical and measurement results in calculation of aerodynamic forces of a wing. A methodology is included to evaluate convergence of the calculation process and to establish conditions of reliability of the results. Calculation results are presented for lift and drag force coefficients of 24 different wings. These results are compared with the results obtained by other authors and measurement results in wind tunnel. Dissertation consists of Introduction, 4 chapters, Conclusions, List of Literature, List of Publications and Addendum. The total scope of the dissertation - 90 pages, 96 pictures, 1 table and 1 addendum.
 
Paskelbimo data (metai)
2005
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108863
Kolekcijos
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries [1724]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis