Now showing items 1-20 of 56

    • 26-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminės konferencijos EKONOMIKA IR VADYBA straipsnių rinkinys 

      Skvarciany, Viktorija; Markevičiūtė, Dalia; Gurklienė, Audronė; Vilniaus Gedimino technikos universitetas; Vilnius Gediminas Technical University; Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management; Biblioteka / Library; Knygų leidybos skyrius / Books Editorial Department; Žurnalų leidybos skyrius / Journals Department; Elektroninės leidybos skyrius / Electronic Publishing Department (2023)
    • Alkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingas 

      Rimševič, Julija (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanalizuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo ...
    • Asmeninių finansų valdymo sprendimų paramos sistemos modelis 

      Serenok, Natalija; Paliulis, Narimantas Kazimieras (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Straipsnyje nagrinėjama asmeninių finansų valdymo sprendimų priėmimo paramos problematiką. Siekiant parengti asmeninių finansų paramos sistemos principines nuostatas ir reikalavimus jai, sisteminiu požiūriu apibūdintas ...
    • Aukštųjų technologijų sektoriaus inovacijų valdymo perspektyvos 

      Žemaitis, Eigirdas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Aukštųjų technologijų sektorius susiduria su dinamiškais pokyčiais ir reikalauja adekvačių inovacijų valdymo priemonių. Atkreiptinas dėmesys į atvirų inovacijų paradigmos poveikį inovaciniams procesas ir tarptautiniam ...
    • Betono gamybos įmonių marketingo strategijos rengimo modelis 

      Pakarklytė, Ingrida; Drejeris, Rolandas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje analizuojama betono gamybos įmonės veiklos specifika. Akcentuojamos 2 kryptys, būdingos šiam sektoriui – gamyba ir paslaugų teikimas. Išnagrinėti literatūroje mokslininkų suformuoti marketingo strategijos ...
    • Cooperation and it's important in logistics company 

      Petrauskaitė, Eglė; Meidutė, Ieva (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Due to the huge competition and the growing importance in today's market, the article analyzes the main aspects and the main benefits of cooperation. The main idea is to search how the cooperation behaviour affects the ...
    • Darnaus vystymo(si) kapitalas 

      Sragauskas, Tomas (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ...
    • Derybininko pozicijos pagrindimo būdai verslo derybose 

      Peleckis, Kęstutis; Peleckienė, Valentina; Peleckis, Kęstutis (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      Straipsnyje nagrinėjami derybininko pozicijos pagrindimo būdai. Dalykiniuose pokalbiuose, derybose dalyvauja ne mažiau kaip dvi pusės, siekiančios bendro tikslo ir sutarimo. Kiekvienam derybininkui tenka vienu ar kitu būdu ...
    • Dviračiams skirtos infrastruktūros plėtra: marketingo strategijos 

      Balkevičiūtė, Prakseda (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      Straipsnyje nagrinėjami dviračių transporto populiarumui, įtaką darantys faktoriai. Remiantis gerosios praktikos pavyzdţiais uţsienio miestuose, nagrinėjami įvairūs marketingo strategijos aspektai, kurie padėtų populiarinti ...
    • E-verslo plėtros problematikos teoriniai aspektai 

      Mitiušiov, Pavel; Merkevičius, Juozas (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Šiame straipsnyje nagrinėjamas elektroninis verslas. Pateikiama elektrinio verslo apibrėžimų literatūroje analizė. Atlikta e. verslo modelių analizė ir pateikti modelių apibrėžimai. Taip pat analizuojama esama situacija ...
    • E. verslo modelių kompleksinė analizė 

      Sabaitytė, Jolanta; Davidavičienė, Vida (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Sėkmingas ir kryptingas e. verslo plėtojimas turi būti grindžiamas moksliniu pažinimu ir moksliškai pagrįstais sprendimais, kurie yra skirti e. verslo modelių kompleksinei analizei ir vertinimui. Šuo metu stokojama mokslinių ...
    • E. verslui įtaką darantys veiksniai 

      Čiurlytė, Elena; Pabedinskaitė, Arnoldina (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Internetinės technologijos sparčiai integruojasi į visas kasdienio gyvenimo sritis. Verslas tampa neatsiejamas nuo technologijų ir interneto. Įmonės diegia elektroninį verslo modelius, savo prekes ir paslaugas parduoda ...
    • Elektroninės valdžios plėtros modelių analizė 

      Kindurytė, Jurgita; Paliulis, Narimantas Kazimieras (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      Aptariama elektroninės valdžios plėtros svarba visame pasaulyje. Nagrinėjama elektroninės valdžios plėtros modelių reikšmė plečiant ir tobulinant e. valdžios paslaugas. Pateikiama elektroninės valdžios plėtros modelių ...
    • Elektroninis verslas draudimo sektoriuje 

      Račinskaja, Irena; Paliulis, Narimantas Kazimieras (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Šiuolaikiniame pasaulyje vis dažniau verslo procesų atlikimas yra perkeliamas į elektroninę erdvę. Kiekvienos įmonės vadovai, kurie nori išlikti konkurencingi ar plėsti užimamą rinkos dalį, tradicinį verslą pakeičia ...
    • Factors predicting stock returns – analysis of technical factors in Lithuania equity market 

      Dzikevičius, Audrius; Stabužytė, Neringa (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      Asset management strategies are divided in two main parts: qualitative and quantitative style. The academic literature is showing a growing interest in quantitative equity portfolio management methods. These algorithms ...
    • Fiskalinės decentralizacijos principai ir vietiniai mokesčiai Lietuvoje 

      Slavinskaitė, Neringa (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje nagrinėjami vietiniai mokesčiai Lietuvoje kaip viena svarbiausių fiskalinės decentralizacijos šalies viešajame sektoriuje įgyvendinimo sąlygų. Europos vietos savivaldos chartijos 9 straipsnio 3 dalyje nurodyta, ...
    • Foreign investment promotion in Lithuania 

      Pačešiūnaitė, Lina; Burinskienė, Aurelija (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      All times and for all countries foreign investments were very important for a lot reasons. The main one – such investments creates possibilities to develop country, to create new working places, to be more innovative and ...
    • Franchising and its place in today‘s business world 

      Bradauskaitė, Indrė; Filipavičius, Viktoras (Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)
      In the past 50 years franchising has come to be predominant in world's economy and it covers a wide range of business categories. Although there are many examples of successful franchise, buying a franchise, however, does ...
    • Informacinių technologijų įmonių pardavimų skatinimo veiksnių tyrimas 

      Grigaitė, Lina; Drejeris, Rolandas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Informacinių technologijų įmonių kūrimasis skatina didėjančią konkurenciją šiame sektoriuje. Taigi klientams kyla pagrindinis klausimas, kaip išsirinkti geriausią IT kompaniją, kuri greitai ir kokybiškai atliktų darbą, o ...
    • Innovational services importance in the area of housing modernization 

      Panavaitė, Eglė; Vilys, Mantas (Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)
      Due to the complicated situation in the housing market and considering lack of observations the article analyses the importance of innovational services in the area of housing modernization. Main idea is to present possible ...