Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers: Recent submissions
Now showing items 201-220 of 1376
-
Roads functional classification
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The paper provides an analysis of road functional classification. In this article are compared different road functional classification. Main attention paid on the United States functional classification, and this used as ... -
Benefits of intelligent transport systems
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Intelligent Transport Systems (ITS) improve transportation safety and mobility using information gathering, processing and communications between vehicles and road infrastructure. These systems encompass a broad range of ... -
On-street parking safety
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The research shows that increased road traffic causes insufficient parking space, which is one of the biggest problems related to city planning. On-street parking usually permitted in urban design, sometimes in common ... -
Safety of vulnerable road users
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The planning of traffic and transport do not integrate the safety and mobility needs of the vulnerable road users. Modern and industrialised societies encourage the development of non-motorised traffic with the aim to ... -
Self-explaining and forgiving roads
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The themes of this manuscript are the concepts of Self-Explained Roads and Forgiving Roads. First, a discussion about Road Safety is going to take place, since it is from there that all traffic safety measures came from ... -
Reinforced concrete cracks and cracks spacing
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The presence of cracking does not necessarily indicate a deficiency in strength or serviceability of concrete structures. Also cracking is a fact in reinforced concrete construction because of the low tensile strength of ... -
Factors influencing road-rail crossing safety
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The most common type of railroad crossings is the grade one. The intersection of railroad and highway still presents a serious threat, especially on bustling rail corridors. The general assumption is that the majority of ... -
Driver assist systems: adaptive cruise control
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)The present paper classifies driver assist systems according to driving intervene, the level of automation, evolution, and development. The more detailed report explains the function and demonstrates limits of Adaptive ... -
Priemonių, taikomų saugiam laukinių gyvūnų judėjimui, geležinkelių infrastruktūroje analizė ir vertinimas
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Geležinkelių infrastruktūra sudaro barjerus, trukdančius laukiniams gyvūnams saugiai ir laisvai judėti. Šiame straipsnyje pateikiama priemonių, kurios gali būti taikomos saugiam laukinių gyvūnų judėjimui, geležinkelių ... -
Geležinkelio transporto sukeliamo triukšmo mažinimo priemonių analizė ir jų taikymo efektyvumo vertinimas
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Viena didžiausių problemų šalia miestų ir gyvenviečių yra geležinkelio transporto sukeliamas triukšmas ir jo sklaida aplinkoje. Daug dėmesio skiriama triukšmui aplinkoje mažinti siekiant išvengti jo neigiamo poveikio ... -
Padidinto avaringumo ruožų Klaipėdos regiono keliuose analizė
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Kryptingas Lietuvos siekimas gerinti eismo saugumo lygį šalyje, atsižvelgiant ir lyginant statistinius pastarųjų kelių metų įskaitinių eismo įvykių duomenis, leidžia džiaugtis šiandieniniais rezultatais. Nors pagal ... -
Potencialiai pavojingų ruožų nustatymas Utenos regiono keliuose
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Automobilių kelių avaringumas vertinamas keliais metodais. Šiame darbe taikytas avaringumo koeficiento ir eismo įvykių tankio nustatymo metodai, kurie suteikia galimybę atlikti pavojingų kelio ruožų analizę visuose VĮ ... -
Inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo Šiaulių regiono keliuose analizė ir vertinimas
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Įvairių pasaulio valstybių kasmetinės ataskaitos ir statistika rodo, kad eismo įvykiai kiekvienais metais valstybėms daro didelę neigiamą ekonominę žalą. Nustatyta, kad kiekvienais metais pasaulio eismo įvykių nelaimių ... -
Inžinerinių eismo saugumo priemonių vertinimas pėsčiųjų perėjose eismo dalyvių aspektu
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Pagrindinis saugų eismą gerinančių priemonių įrengimo tikslas – numatyti priemones, kurios padėtų išvengti eismo įvykio, ar sumažintų skaudžias eismo įvykių pasekmes taip pat sumažintų klaidingus eismo dalyvių elgesio ... -
Važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo ─ ,,Miesto vartų” greičio sumažinimo efektyvumas
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Šiame straipsnyje aptariama viena iš Lietuvos kelių tinkle diegiamų inžinerinės saugumo priemonė, tai važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo ─ „miesto vartų“ greičio sumažinimui efektyvumas. Trumpai apžvelgiama saugumo ... -
Lietuvoje įrengtų vieno lygio keturšalių sankryžų tyrimas ir vertinimas eismo saugumo atžvilgiu
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Sankryžos yra viena iš esminių sudedamų dalių kelių ar gatvių tinkle, vairuotojams suteikiama galimybė iš pagrindinių kelių patekti į jungiamuosius ar privažiuojamus kelius. Tačiau šiose kelių tinklo zonose atsiranda ... -
Sudėtingų gyvenamųjų teritorijų sankryžų modeliavimas ir vertinimas
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Lietuvoje ir pasaulyje itin opi gyvenamųjų teritorijų problema piko metu – rytais ir vakarais – susidarančios spūstys. Šviesoforais reguliuojamos sankryžos yra viena populiariausių priemonių reguliuoti eismą, bet spūsčių ... -
Vertikalių ir horizontalių kreivių derinimo žvyrkelių asfaltavimo projektuose analizė ir rekomendacijos
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Šiame straipsnyje nagrinėjama aktuali eismo saugumo gerinimo kryptis – kelio trasos vertikalių ir horizontalių kreivių derinimas. Tinkamas šių elementų suderinimas leidžia vairuotojui objektyviau įvertinti eismo situaciją, ... -
Automobilių kelių eismo saugumo modulis ir jo tobulinimo galimybės
(Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2017)Spartūs automobilizacijos augimo tempai ir nuolat didėjantis eismo intensyvumas sukelia vis daugiau kliūčių norint užtikrinti saugų eismą Lietuvos keliuose. Didelis avaringumas Lietuvoje iš esmės sietinas su neatsakingu ...